@citroentje spannend dan ga je wel een foto plaatsen morgen? alvast veel succes voor je het weet staat ie erop
Zal morgen een foto maken en dan overmorgen 1 zonder folie... Mag morgen om 19 uur dus weet niet hoe laat het wordt....
Van die site heb ik ook mijn lettertype. De tatooman gaf de tip wel een lettertype te kiezen met gelijke lijnen (even dik overal) anders lijkt het of degene die hem zet niet kan tatoeeren... Ik heb zo lang zitten denken wat ik erbij wilde, vond de 2 namen ook maar 2 namen maar hoe langer ik zocht hoe moeilijker ik het vond..ben nl niet zo van de sierlijntjes enz dus alles wat ik vond was het dan weer net niet..dus dan maar gewoon simpel.
Citroentje zou je die sterretjes wel bij de namen van je kinderen zetten? Ik vind sterretjes/vlindertjes bij kindernamen altijd lijken oo overleden kinderen...
Ik dacht ook dat het stond voor overleden kindjes. Maar aan de andere kant: er worden zowel vlinders als sterretjes voor gebruikt, dan zou je deze dus niet kunnen gebruiken.
Ik wil je helemaal niet beledigen hoor, maar zijn de lijnen bedoeld zoals ze zijn gezet (niet strak)? Kan natuurlijk heel goed dat je hier bewust voor hebt gekozen.
voor mij horen de sterren van mijn ouders ook bij mijn kinderen, we zwaaien nl altijd naar de sterren van opa en oma
Ik zie heel wat mooie tattoo's voorbij komen. Ik heb deze gisteren laten zetten. De eerste letters van mijn kinderen zijn er onopvallend in verwerkt :d Bekijk bijlage 132724
Het is in paintbrush style. De lijnen horen niet strak te zijn. en het is niet goed te zien op de foto maar het zijn een soort bladeren. Ben niet beledigd hoor
De N zie ik duidelijk...die ander de J? Sloppy: Gelukkig! Nee, dan had ik het goed gezien inderdaad! Ik vind een tattoo sowieso heel persoonlijk. Ik zie er altijd veel voorbij komen die ik zelf echt NOOIT zou zetten, maar dat is ook logisch natuurlijk. Als ze technisch maar goed gezet zijn.
Elmo: Ieder zijn smaak he En gelukkig maar, het is je eigen lijf en jij mag er mee doen wat jij wilt. Sloppy: Mooie tattoo meid. Janineke: Wow die is ook mooi gedaan zeg.
Dank je! En bij tattoo Mike in Kortrijk(B) Amai hier staan echt mooie stukke tussen hoor! Vind die witte met schaduw ook echt iets hebben! Mooi hoor!
Ja klopt, het voorbeeld wat ik heb gepost was ook wat ik zelf had gemaakt adhv het lettertype dat ik had uitgezocht (beetje geknutseld voor het idee)
@citroentje mooi hoor, wat fijn dat de pijn mee viel. Vond je het bij je tenen niet wat zeerder doen?
Heel strak gezet en vind het zo ook veel mooier dan op het plaatje Ik ga mijn zoon zijn sterrenbeeld nog in het wit onder zijn naam zetten.. 3 chinese tekens van boven naar onder over mijn ruggegraat
mooie tattoos zie ik voorbij komen zeg... prachtig.. ik ben zelf nog naar eentje aan t zoeken voor de initialen van Bas en van de kleine meid die in de aanmaak is.. vind dat witte wel heel erg mooi.. niet te... zal es ff een foto van de mijne opsnorren.. heb een vlinder op mn buik... denk dat ik alleen zwangere fotos heb whahaha