Geboortekaartjes van Poobies

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ennas86, 19 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    Ik weet niet waar ik dit anders moet neerzetten, mocht t niet goed staan, graag verplaatsen :)

Mijn vraag... Wie heeft er ervaring met geboortekaartjes van de site Poobies? Wij hebben een leuk kaartje gezien, alleen staat erbij, dat het kaartje nog in elkaar gezet moet worden.
    Is dit veel werk? Weet namelijk niet of ik daar op zit te wachten na de bevalling. ;)

2. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.174
    4.485
    113
    of het veel werk is ligt aan het kaartje, vaak kunnen mensen wel helpen toch om het "even" in elkaar te zetten, een familielid ofzo (hier heeft schoonzusje ons geholpen met de kaartjes), plus als een kaartje pas na een week verstuurd wordt is dat ook niet erg hoor!
    Geen ervaring verder met poobies.

3. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Ja wij hebben ervaring met poobies, positief.

Wij hadden ook een kaartje dat je zelf in elkaar moest zetten.
    We hadden hartjes met haar naam die we zelf uit een vierkant papiertje moesten drukken en die moesten we dan vervolgens met een dubbelzijdig foam plakkertje op het kaartje plaatsen.

Was wel eventjes werk maar wij hebben dat toen gewoon samen gedaan.
    Enveloppen had ik voor de tijd al geschreven en van postzegels voorzien.

Ik was blij met de kaartjes en tevreden over poobies

4. Melaniemv3

Melaniemv3 Actief lid

12 mei 2012
    226
    0
    16
    Ik heb alle 3 hun kaartjes bij poobies besteld (oudste is al 8). De dag na de bestelling meteen de kaartjes al in huis gekregen. Dus ik ben 3 x positief

5. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Wij hebben ook alvast besteld bij Poobies. Zodra ons kindje geboren is nog even de gegevens doorgeven. Enveloppen heb ik al binnen, kun je voor kiezen bij het bestellen.
    Bij ons kaartje hoeft er alleen een inlegvelletje er in gedaan te worden. Maar dit verschilt per kaartje. Ze reageren heel snel, en als je tussendoor even iets wilt wijzigen alvast, dan is dat binnen een dag geregeld en je krijgt na elke wijziging een leesproef te zien.

6. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Wij hebben ook de kaartjes bij Poobies bestelt. Hier ook erg tevreden ermee. Je kunt het kaartje inderdaad zo vaak aanpassen als je wilt en ze reageren behoorlijk snel. En die proefdruk is ook heel fijn.
    Of het kaartje veel werk is weet ik natuurlijk niet, ligt er natuurlijk ook aan of je er veel hebt. Maar hier hebben we gewoon even samen de kaartjes uitgevouwen en mijn schoonouders boden al meteen aan om er een aantal even weg te brengen;)

Ik had aangegeven dat ik de enveloppen al eerder wou hebben, dus die had ik mooi al geschreven.

7. Alva

Alva Niet meer actief

Meestal is dat idd een kwestie van een strikje erop plakken of een inlegvel erin doen.
    Wij hadden bij de eerste een klein kaartje wat met een touwtje aan het grote jaartje vastzat.. dat zou ik nooit meer aanraden in de kraamweek 😊

Voor de poobies ervaringsdeskundigen, staat er dan ook poobies op het kaartje of niet? Vind ik altijd zo zonde, maar ouderwetse drukkerijen zijn er bijna niet meer..

8. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Hier ook een goede ervaring bij Poobies. Kaart ontwerpen en bestellen gaat makkelijk en snel.
    Levering duurde hier lang, maar die fout heeft waarschijnlijk bij Post NL gelegen en niet bij hun. Op donderdag bestelling gedaan en pas dinsdag waren ze in huis.
    Hier ook de enveloppen al vooruit laten sturen en in m'n verlof geadresseerd.
    Onze kaartjes hoefde alleen gevouwen te worden. M'n moeder en zusje hebben even geholpen en m'n zusje heeft ze erna gelijk gepost.

Deel Deze Pagina