bigshirt o.i.d. voor de bevalling

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door moonchild, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Hier op de markt hadden van die dunne big shirts met allemaal teksten en dingen erop, 5 euro en klaar, hoop niet dat die te warm zijn hahaha, zie mijn vent al staan met een camera en ik in mijn blote lijf daar liggend met baby op buik en benen in de beugels...bbrrrr...dat zijn dan echte delete foto's :D

Moet er niet aan denken dat een oppas ze ooit eens zou vinden hahaha.

Ik ga iig voor de big shirt (knip de mouwen er wel af als het echt warm wordt hahaha)

2. greeneyedgirl

greeneyedgirl Actief lid

18 nov 2008
    183
    0
    0
    Ik had bij H&M in de sale 2 slaapjurkjes (een grijze melee en een soort roze/oranje) gekocht, met kapmouwtjes en een korte rij knoopjes bij de borst. Ideaal. Bij de eerste bevalling heb ik er eentje aan gehad in het ziekenhuis. Wel weggegooid daarna.

En de tweede, daar slaap ik nu in en wil ik ook weer gebruiken voor de bevalling.

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Je kindje komt toch meteen na de bevaling op je blote huid te liggen, dat is belangrijk voor de hechting en een goede start van je borstvoeding (als je die gaat geven). En op dat moment kan je dat echt niets schelen hoor, je bent dolgelukkig dat de pijn over en dat je kindje er is!

Mijn foto's van net na de bevalling zijn misschien ook vreselijk om te zien qua bloed etc maar ze zijn echt hele waardevolle foto's voor mij en mijn man. Niet om aan iedereen te laten zien, maar wel heel erg mooi.

4. hailey1826

hailey1826 Actief lid

27 jan 2010
    388
    0
    0
    horeca vakantiecentum
    belgium aan zee
    Bij mijn 1ste bevalling heb ik dat ook gedaan :D

5. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Mee eens. Ben ook gewoon bevallen in het shirt dat ik al aan had. Broek uit en hup. Het kan je echt niet meer schelen op dat moment. Bovendien wordt wat je aan hebt per defenitie smerig.

Pas als je lekker gedoucht hebt en in je schone bed ligt is het fijn om een mooi shirt of nachthemd aan te hebben. Daarbij denk ik trouwens niet aan een bigshirt :D Daar wil ik nog niet in dood gevonden worden :D

6. Romana

Romana Actief lid

1 jun 2010
    443
    0
    0
    Ik ging in zo'n bigshirt naar het ziekenhuis toe in februari.
    Daaronder had ik een zwangerschap bh dus soort van topje achtig lijkt op sportbh.

Ik had het warmmmmmm tijdens de bevalling dus heb dat stomme shirt zo snel mogelijk uitgetrokken en ben dus alleen in die bh bevallen..... heeeerlijk

7. Alita

Alita Niet meer actief

Idd en het interesseerd je helemaal niet hoe je erbij ligt het zijn de mooiste foto`s die je kunt hebben...
    Daarbij lig je met een deken over je benen en wordt je shirt toch omhoog gedaan tijdens bevalling!!

8. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    ik zou iets aantrekken wat je niet erg vindt om weg te gooien... mijn tenue is van mijn lijf af geknipt in het ziekenhuis! Ik kon het ding niet verdragen meer en er zaten allemaal draden in me en om me heen. Vond het wel prima... was wel een duur nachthemd, da´s wel weer jammer! Mocht er een volgende keer komen, dan is er goed uitzien wel het laatste waar ik aan zal denken... gewoon een wibra shirt ofzo :)

9. Trees

Trees Niet meer actief

#49 Trees, 17 jul 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 jul 2010
    Mee eens. Ik zag er compleet bezweet, naakt, bebloed uit met een kapsel dat regelrechts uit de 80's lijkt te komen, maar het zijn echt de mooiste fotos die we hebben. Ik lijk licht te geven van geluk :).

10. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    ik heb gisteren bij de zeeman een zwart hempje gehaald. nog ff een zwarte zwangerschaps boxer erbij halen, en hoop daarin te bevallen. het kan mij niets interreseren wat een ander van mij denkt. en na de bevalling trek ik gewoon weer net zo hard zo'n big shirt aan... want dat zit gewoon heeerlijk!!

11. Alita

Alita Niet meer actief

ja idd je hebt iets over je heen....
    komt vast omdat je zo gelukkig bent omdat je je kindje hebt gezien voor de eerste keer..:D

12. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Bedankt voor de reacties!
    Vandaag maar even gaan shoppen en ik ben geslaagd bij de hunkemoller (sale:D).
    Ik heb een nachtjurkje zonder mouwen gehaald en 1 met 3/4 mouwen (kan ik nog kiezen.) Voor daarna een heerlijke pyama waarbij ik gemakkelijk borstvoeding kan geven.
    (Misschien neem ik nog wel een topje mee voor als het heel warm is.)

13. Alita

Alita Niet meer actief

fijn dat je geslaagd bent..ik moet ook nog van alles gaan halen voor na de bevalling...
    Maar ik ga er eigenlijk niet vanuit dat het dan nog warm is rond 16 sept...?

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    lekker hemdje zal t worden.
    met blije glitters :p

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    :)
    wat mooi gesproken lieverd!
    (en wat een PRACHTbanner!)

16. Maia

Maia Niet meer actief

ik had een spaghettitopje bij de hand maar toen kreeg ik het zo warm dat ik alles uitgetrokken heb.

17. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    ik weet nu al dat het zweet me gaat uitbreken dus ik trek een spaghettitop aan.

18. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Haha hier heb ik me dus zoooo druk om gemaakt vlak voor de bevalling! WAT MOET IK AAN?!?! Uiteindelijk op zoek naar het fenomeen bigshirts (want dat scheen zo te horen), 2 foeilelijke megagrote exemplaren bij de livera gekocht waar ik zelfs hoogzwanger wel 3 keer in paste. Toen ik thuiskwam en het liet zien aan manlief volgde er zo'n giga lachsalvo dat de bigshirts ongedragen ergens in een doos zijn belandt.

Ik heb uiteindelijk twee wat ruimere spaghettihemdjes bij de hunkemoller gekocht en daar ook in bevallen. Had de eerste uren trouwens een vrolijk roze nachthemdje dingetje aan, stretch met korte mouwtjes, niet zo bloot. Maar toen ik (lang) had gedoucht was het te warm en ben ik op het hemdje over gestapt. Helemaal aan het eind trouwens alles van mn lijf getrokken (behalve 2 hele dikke gebreide sokken :D)..

19. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ik had nog een pyjama blouse waarvan de broek foetsie was en met oog op zo snel mogelijk aanleggen leek t mij ideaal gewoon hop effe knopen open (deze gingen soepel)

Deel Deze Pagina