hi ik heb sinds een paar dagen ,vooral tijdens het lopen, een enorme druk in mijn onderbuik,heel laag tegen mijn schaamstreek aan zeg maar, het lijkt net of er iets aan het duwen is en soms is lopen zelfs pijnlijk, wat kan dit zijn?
ik denk het indalen van het hoofdje van je baby in de bekken, bij ongerustheid kun je altijd even vragen aan je vlos he!
misschien dat het kindje verder naar beneden zakt? ik heb sinds dat het kindje met het hoofd naar beneden ligt soms ook flinke steken in schaamstreek. Weet ook niet wat het is maar ik lees het wel vaker dus zal er wel bij horen! sterkte ermee en succes met de laatste loodjes!
Denk het ook....ik voel ook hetzelfde en gister zei mn vk dat de baby al wat is ingedaald! Ik vroeg ook of die druk bij het lopen daar vandaan komt en ze zei dat dat klopt en je ook soms steken kan voelen.
Klopt ja, weet het nog van vorige keer. Je hebt de neiging wijdbeens te gaan lopen, of je benen juist bij elkaar te houden, want het lijkt alsof ie er zo uit kan floepen, niet zo'n fijn gevoel.
ahaha jah idd ik heb dan het gevoel dat ik moet stilstaan omdat "het" er anders uit floept, hetvis soms zo'n sterke druk joh, ligt het dan tegen baarmoedermond aan ofzo......
Voelt het bij jullie soms als messteken, echt scherpe steken zeg maar? Ik had dat toevallig vandaag toen ik met Dewi inkopen ging doen ik moest echt even blijven staan want het deed echt zeer. De kleine lag wel al goed en was ook al ingedaald vorige week. Ik heb ook wel al vaker die druk gehad. Maar die steken had ik nog niet eerder gevoeld.
De gyn hier zei donderdag dat dat inderdaad de dalende baby is en die drukt dan op/tegen het schaambot. Is hier constante druk en soms een steek als ik te snel weg wil lopen of iets in die geest.
ik heb dit af en toe ook met lopen... maar is dit ook al nu bij mij zo? ik ben nog maar 27 weken zwanger??