wat is dit?????????

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door rania, 17 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rania

rania Lid

5 mrt 2010
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    hi

ik heb sinds een paar dagen ,vooral tijdens het lopen, een enorme druk in mijn onderbuik,heel laag tegen mijn schaamstreek aan zeg maar, het lijkt net of er iets aan het duwen is en soms is lopen zelfs pijnlijk,

wat kan dit zijn?

2. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    ik denk het indalen van het hoofdje van je baby in de bekken, bij ongerustheid kun je altijd even vragen aan je vlos he! :)

3. januari2010

januari2010 Niet meer actief

misschien dat het kindje verder naar beneden zakt? ik heb sinds dat het kindje met het hoofd naar beneden ligt soms ook flinke steken in schaamstreek. Weet ook niet wat het is maar ik lees het wel vaker dus zal er wel bij horen!

sterkte ermee en succes met de laatste loodjes!

4. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Ik denk ook dat je kindje aan het indalen is.

5. Miracle1984

Miracle1984 Bekend lid

5 jan 2009
    727
    0
    0
    Denk het ook....ik voel ook hetzelfde en gister zei mn vk dat de baby al wat is ingedaald! Ik vroeg ook of die druk bij het lopen daar vandaan komt en ze zei dat dat klopt en je ook soms steken kan voelen.

6. MarloesC

MarloesC Lid

21 jan 2010
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt ja, weet het nog van vorige keer. Je hebt de neiging wijdbeens te gaan lopen, of je benen juist bij elkaar te houden, want het lijkt alsof ie er zo uit kan floepen, niet zo'n fijn gevoel.

7. rania

rania Lid

5 mrt 2010
    74
    0
    0
    NULL
    NULL

ahaha jah idd ik heb dan het gevoel dat ik moet stilstaan omdat "het" er anders uit floept, hetvis soms zo'n sterke druk joh, ligt het dan tegen baarmoedermond aan ofzo......

8. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Voelt het bij jullie soms als messteken, echt scherpe steken zeg maar?
    Ik had dat toevallig vandaag toen ik met Dewi inkopen ging doen ik moest echt even blijven staan want het deed echt zeer.

De kleine lag wel al goed en was ook al ingedaald vorige week. Ik heb ook wel al vaker die druk gehad. Maar die steken had ik nog niet eerder gevoeld.

9. r1986

r1986 Actief lid

6 jul 2009
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja dat is indalen! dat heb ik ook

10. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    De gyn hier zei donderdag dat dat inderdaad de dalende baby is en die drukt dan op/tegen het schaambot.

Is hier constante druk en soms een steek als ik te snel weg wil lopen of iets in die geest.

11. abbey

abbey Actief lid

23 aug 2007
    466
    0
    16
    ik heb dit af en toe ook met lopen... maar is dit ook al nu bij mij zo? ik ben nog maar 27 weken zwanger??

Deel Deze Pagina