Op het wachtbankje...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door DLight, 1 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DLight

DLight Actief lid

22 jun 2011
    446
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ben nu hoogzwanger... Wat klinkt dat realistisch zeg.
    Voel behalve dat ik in de avond meer harde buiken heb me niet anders dan anders.
    Zit in zoveel spanning, elke ochtend denk ik ' weer een dag en nacht' voorbij.
    Moet straks voor hopelijk de laatste keer naar de vk controle en wil nog even naar de stad met vriendlief om te genieten van het mooie weer.
    Zijn er nog meer dames die elk moment kunnen bevallen?
    Wat doen jullie nog de laatste dagen?

2. meerie

meerie Actief lid

30 apr 2011
    391
    0
    0
    Bij mij kan het nog 'even' duren voordat ik beval maar heb al wel wat voorweeen enzo elke keer. En vriendlief is super alert haha en denkt elke keer 'dat het begonnen is' ;).
    Ik doe wel lekker waar ik zin in heb en doe gewoon mijn ding, maar denk wel vaak van; wanneer zal het gaan beginnen???
    Geniet nog lekker vandaag met je mannetje en van het weer!! fijne dag:)

3. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Nou ik moet nog 24 dagen maar heb zoveel pijntjes en kan echt totaal niks doen zonder harde buiken of pijntjes.
    Zit dr echt ff doorheen en voel me soms echt alsof niemand weet hoe ik me voel.

Ben zo blij als ik uiteindelijk mijn zoon in mijn armen heb!

Mijn dagen zijn gevuld met heel rustig aan doen en binnen zitten, dan duren de dagen wel erg lang hahahaha

4. mar9

mar9 Actief lid

28 okt 2011
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    jaaa, zo herkenbaar! Lees het klaagtopic, dan zie je dat we niet de enige zijn, haha;)
    ook ik ga elke avond hoopvol slapen (omdat ik veel lees dat bevallingen 's nachts beginnen), en word dan zo teleurgesteld wakker!! En ik zit nog nieteens op de uitgerekende datum!
    Je weet iig zeker dat je over minder als 2 weken je kleintje in je armen houdt, probeer het maafr in het grote geheel te zien;) helpt mij iig!

5. MissButterfly

MissButterfly Actief lid

26 jan 2012
    143
    0
    0
    Hier nog een :) Het rommelt hier al een week of 2
    En toch blijf ik het gevoel houden dat onze baby een week te laat komt.
    Bevalt me eigenlijk wel, heb dan minder het idee dat ik zit te wachten totdat ie eindelijk komt ;)

Wat ik doe? Vrij weinig :) Heb nergens energie voor...

6. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik deed van alles met 41 weken bij mijn dochter, heerlijk was het.
    Wandelen, schoonmaken (nesteldrang :p), genieten van het warme weer toen..
    Lekker genieten van mijn dochter die in mijn buik zat omdat het toch de laaste momentjes zijn dat zoeen kleintje er nog zit.
    Ach, ik kan zo nog wel even doorgaan...
    Ik had op een gegeven moment wel ook zoiets van 'wanneer kom je nou?!'. Ik keek heel erg tegen het inleiden op namelijk, maar ze kwam gelukkig wel uit zichzelf.

7. Loderonde

Loderonde Actief lid

20 jan 2012
    138
    0
    16
    NULL
    NULL
    Maar voelen jullie dan ook al iets? Dat je weet oh het hoeft nu niet lang meer te duren..
    Ik ben nu 35 weken en heb vandaag echt bijna de hele dag een harde buik gehad, daarbij beweegt het kindje heel erg veel, dus dan ga ik weer twijfelen of het nu gewoon haar rug/billen zijn die strak tegen mijn buik aandrukken of harde buiken.. snappen jullie het nog ;). En heb de hele dag niks gedaan..

het blijft spannend!!

8. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Bij mij is het net iets anders maar ben zeker aan het afwachten. ik krijg vrijdag middag een geplande keizersnee en t komt nu wel erg dichtbij! ik kijk er erg naar uit en aan de andere kant denk ik: pffff duurt nog best lang, hhaahaha

9. scooby26

scooby26 Actief lid

27 nov 2011
    390
    0
    0
    Sittard
    Hier ook vol spanning op het wachtbankje. Vandaag 1 dag overtijd. Morgen zelf jarig, wie weet dat ons beebje dan zal komen, zal dat een super mooi verjaardagskado zijn hihi :)
    Vandaag bij de vk geweest, het hartje was goed, nog voldoende ruimte. Dus willen ze nog niks doen om de bevalling te bevorderen. Heb aanstaande dinsdag een afspraak in ziekenhuis voor ctg scan en echo van de kleintje en horen dan de verdere plannen om eventueel inleiden. Als ze er dan nog niet is tenminste. Vind het echt spannend de laatste week. Voel vaak wat krampjes,steekjes geduw beneden.. Maar nog geen echte weeen te bekkennnen in de verte hihi..
    Wij wachten dus geduldig op on mooiste wondertje. Maar wordt wel steeds zwaarder vooral met dit hete weertje..
    Hopelijk mag ik deze week bevallen en wil ons wondertje zich deze week laten zien. Ben zo benieuwd naar hoe ze eruit ziet, hoe de bevalling gaat, hoe mooi ze is :)Maar als ze het nog prima naar dr zin heeft in mama's buik dan mag ze nog lekker blijven plakken he tot eind 41 dan vind ik t ook wel genoeg hihi....
    Succes jullie ook met de laatste loodjes. En hopelijk mogen we hier snel verkondigen dat we een mooi wondertje in onze armen mogen sluiten :)

10. DLight

DLight Actief lid

22 jun 2011
    446
    4
    18
    NULL
    NULL
    @justy jeetje wat vroeg zeg die ks! Wat is de reden?

Nou vanmiddag naar de vk geweest. Als hij er voor dinsdag niet is dan komt ze me thuis strippen ook weer afhankelijk van hoeveel bevallingen ze heeft. Mocht de eerste geen effect hebben dan proberen ze het nog een keer. Ze willen niet wachten tot 42 weken tegenwoordig dus moet als het niet lukt naar de gyn en dan nemen ze een hartfilmpje en controleren ze of het veilig is om toch naar de 42 weken te gaan.
    Dus hoop dat mannetje snel komt. De papa heeft nog een week vakantie dus zou ook voor hem wel leuk zijn.

11. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Geen idee, de gyn zei meteen dat we vanaf 38 weken konden plannen dus ik heb meteen de datum vast gezet ip 38 weken precies :D het is trouwens een stuitliggin...

Ik lees hier op t forum wel dat veel vruchtwater betekend dat de baby t voorlopig goed naar zn zin heeft en vaak overtijd gaat. Ik weet wel dat ik niet heel veel vruchtwater heb. Ze gaf aan dat ze t eerder plannen om te voorkomen dat de bevalling uit zichzelf begint, miss vermoedde ze bij mij dat de baby wel eens eerder zou kunnen komen ivm vruchtwater ofzo? Anyway, hun zullen het wel weten en ik ben er blij mee!

Ik hoop voor jou dat de baby vanzelf komt of ig na t strippen dinsdag!

12. DLight

DLight Actief lid

22 jun 2011
    446
    4
    18
    NULL
    NULL

Ja met een stuit willen ze tegenwoordig geen risico's meer nemen.
    Ik heb ook nog veel vruchtwater dus waarschijnlijk duurt het daarom ook zo lang en de kleine heeft het ook nog prima naar de zin.
    Jij ook succes straks met de ks!

Deel Deze Pagina