12 weken: jongen 20 weken: jongen 22 weken: jongen 32 weken: jongen 34 weken: jongen 36 weken: jongen 38 weken: jongen En het is geboren als een jongen. Veel plezier zaterdag met de echo
tijdens de nekplooimeting konden ze zien dat het een meisje is en maandag tijdens de 20 weken echo kon ze weer goed zien dat het een meisje is.
Wij hebben gister een echo laten maken (15w3d). En we konden heel goed zien dat het een jongentje is (zie album) . Ik ben benieuwd of het zo blijft, of dat hij stiekem toch een zij gaat worden?
ben ook heel benieuwd ik heb vandaag een echo gehad en de gyn wist zelf ook niet echt wat het word... we zagen wel wat zitten maar kon ook de navelstreng zijn dus nu moeten we weer afwachten haha groetjes
zoals ik nu een paar keer lees is zelfs de 20 weken echo niet eens zeker.kan ik net zo goed 50 euro betalen voor een pretecho want ik ben SUPER nieuwschierig naar wat het word,8 weken duurt lang haha.
Zeg nooit nooit Bij een vriendin van me hebben ze de lengte van z'n piewie opgemeten en het zou wel een heeeeele rare navelstreng zijn als je daar geen piewie van zou maken.
met 18 wkn zeiden ze eerst 3x keer tegen mijn dochter dat ze een zusje kreeg. Na nog een keer goed kijken moesten we haar daarna uitleggen dat haar zussie een pippie had
Bij de 16-weken pretecho was het een jongen en bij de 20 weken echo lag ie heerlijk op zijn rug te chillen en zag je z'n piemeltje op en neer gaan in het vruchtwater aaha, defenitly een jongen...
Nou zeg, wat een verhaal! Ik heb ook een echo gehad deze week. Een jongen krijgen we erbij! Tenminste, dat zegt ze..... Ik ben nu ruim 18 weken. Ik vroeg of ze het zeker wist en toen heeft ze het laten zien aan mij. Maar ja...ik zag wel wat bungelen, maar als ik deze verhalen hoor..... Ach, het houdt het wel spannend
Nou, eigenlijk wil ik het heel graag weten maar mijn hubbie wil het een verrassing laten. Als ik jullie verhalen lees denk ik dat ik het toch ook maar niet ga vragen. Zodra de kleine er is kan ik altijd nog echte meisjes of jongens spulletjes kopen. En een neutraal kamertje is ook niet erg. Kan me helemaal voorstellen dat juist bij ons de voorspelling niet klopt! Als het kindje maar gezond is, dat is toch het allerbelangrijkste!
hmm als ik dit zo lees ga ik met de 26wk (groei)echo toch maar es vissen of ze het geslacht nog eens willen bekijken
Wij hebben in het ziekenhuis nu twee keer een geslachtsverwachting gehad, maar het blijft spannend! 12 weken echo = Jongen & 15 weken echo = Jongen
We hebben met 16 weken en 3 dagen een pretecho laten maken, hij was die derde die zei dat het een jongetje is. De foto's staan in me album, het was ook wel duidelijk te zien, de baby ging er goed voor liggen
ik moet nog even wachten voordat ik het weet, maar onze verloskundige zei dat als ze eenmaal een jongetje hebben gezien ze voor 99% weten dat het een jongentje is. als ze eerst een meisje zien dan gebeurt het vaker dat het een jongentje blijkt te zijn. ( daar sta je inderdaad dan met een roze kamer) wie kan dit bevestigen?
off topic Danielle84 mooi buikje zeg voor de 13 weken ik ben zelf ook vrij smal en ook nog klein dus bij mij zie je het ook al snel!
Als ik jullie verhalen allemaal lees dan ben ik benieuwd a.s. donderdag de 20weken echo en met de 16 weken een pretecho gehad en het zou een meisje zijn ?