Zo! dat was fff gauw overschilderen dus!hihi Wij hadeen alleen met 20 weken een echo gehad en toen zeiden ze meisje, met 34 weken ook nog een echo gehad maar vergeten te vragen Dus..... gelukkig was het wel een meisje want onze kamer was ook aardig roze!
hoi hoi wij krijgen vanavond om 7 uur een pret echo en tevens een geslachtsbepaling ik ben erg benieuwd of het goed te zien is ,ik ben overigens 15 weken en 6 dagen zwanger . bij het bureau waar de echo gemaakt wordt zeiden ze dat ze nu al konden zien wat het wordt. ik vind het erg spannend allemaal, dat alles goed is is natuurlijk belangrijker dan het geslacht, maar ik lieg als ik zeg dat ik niet heel erg nieuwsgierig ben. groetjes patrizia
gister echo gehad en het is een jongen, ik heb alleen nog niet helemaal het gevoel van een jongetje ,terwijl ik het wel heel leuk zou vinden . nog maar even wachten met de uitzet kopen tot na de 20 weken echo denk ik. gek eigenlijk dat ze het al bij zo een jonge zwangerschap kunnen zien hoor. groetjes patrizia
Patrizia, leuk zeg een jongetje! (echt waar, is super ) heb je ook een foto meegekregen van het geslacht?
dank je wel , en nee ik heb een dvdtje gekregen en daar zie je, als je het weet denk ik een bobbel met een staartje het is allemaal nog zo klein. hopen dat het een staartje blijft. groetjes patrizia