Hi meiden, Ik ben morgen 13 weken zwanger, echter kamp ik nog steeds met misselijkheid. Voornamelijk warm, zwaar eten kan ik niet verdragen. Wanneer trok dit bij jullie weg en konden jullie weer genieten van bijv. een lekker pastaatje?
Hier 19 weken en nog steeds kotsmisselijk, met medicatie nog dagelijks overgeven en inmiddels al 9 weken ziek thuis . Nog geen vooruitgang helaas. Hopelijk komt de verbetering snel voor jou!
Ik ben 12 weken en het begon bij mij gister pas.. Kan niks eten of het komt er net zo hard weer uit. Net medicatie gehaald bij de huisarts, hopen dat het werkt..
Het is ook steeds zo'n viezig 'vol' gevoel.. bah, bah! Het helpt wanneer ik dan bewust een klein beetje 'overgeef' (excusez-moi voor de viezige praat). Het is gewoon echt om gek van te worden.. Vorige week vrijdag een BBQ en ik kreeg gewoon geen hap door m'n keel
Hier ook. Het lijkt wel minder te worden. Ben hierdoor ook al een aantal weken ziek thuis omdat het helaas erger word bij inspanning.
Hier sinds een week alleen nog maar vlagen gelukkig. 12 weken is een gemiddelde wat ze nemen, gaat helaas niet voor iedereen op.
Helaas is geen 1 zwangerschap gelijk dus kun je je ook niet echt optrekken aan een positief verhaal van een ander. De een is nooit misselijk en de ander de gehele zwangerschap. Ik ben ook nooit echt misselijk geweest. Moest gewoon regelmatig eten op een dag om misselijk gevoel tegen te gaan. Dat lukte prima. Bij mij nam dat af vanaf week 12 en bij week 14 was dat gevoel weg en kon ik weer 'normaal' eten.
Ik ben tot 18 weken misselijk gebleven en kon ook daarna geen hele zware maaltijden verdragen.... Pasta ging bij mij juist wel goed eigenlijk... Meer grote stukken vlees kreeg ik niet weg....