Hartslag baby op 7 weken laag

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Pranvera, 11 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pranvera

Pranvera Lid

7 dec 2015
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!

Ik ben net terug van mijn eerste echo op 7 weken, een vroege omdat ik al een miskraam heb gehad. Het vruchtje zag er goed uit, de afmeting kwam overeen met een zwangerschap van 7 weken. Alleen de hartslag was wat traag, 100 slagen per minuut. De gyn zei dat dit nog wel net goed was voor hoever ik was. Ik mag pas terug voor een nieuwe echo op 10 weken. Maar ik ben toch wel bezorgd, en als de dood voor een nieuwe miskraam.

Nog iemand met een vroege echo en een wat tragere hartslag? Is dit goed gekomen?

2. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ja, hier. Ik moest me al voorbereiden op slecht nieuws, volgens de gyn. Maar uiteindelijk bleek het gewoon een late innesteling, waardoor het hartje iets later was beginnen kloppen en dus nog op topsnelheid moest komen.

Veel succes!

3. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Als je zo bezorgd blijft, zou ik over een weekje ofzo gewoon bellen. Hier mocht ik dan gewoon langskomen voor een echo, ter geruststelling. Stress is ook niet goed voor jullie beide!

4. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Overheen gelezen, maar inderdaad wel gek dat je zo lang moet wachten op een nieuwe echo. Ik moest toen de week erop alweer langskomen, om te checken.

5. Pranvera

Pranvera Lid

7 dec 2015
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    De gyn wil wachten tot 10 weken... Hij zei dat als die echo goed was, ik opgelucht mocht zijn. Misschien zal hij de hartslag dan toch niet zo zorgwekkend vinden. Pfff het gaan toch 3 onzekere weken worden. Mijn man zit op dat moment ook net in het buitenland, hopelijk krijg ik geen slecht nieuws wanneer ik daar zo alleen zit...

Deel Deze Pagina