hoi, ik ben zondag 39,5 week zwanger en wil dan misschien nog op bezoek bij schoonouders 1 uur en 45 min bij ons vandaan. zouden jullie dat nog doen bij deze aantal weken?
ik zou zelf het risico niet nemen. Stel dat onderweg je vliezen knappen dan ben je al de pineut. Je kunt de kleine bij wijze van morgen al in je handen hebben.
Ja hoor, als je je nog goed voelt waarom niet.... Als je voortekenen hebt dat de bevalling gaat beginnen dan zou ik het niet doen..... Dat is iets wat alleen jij kan bepalen
Ja hoor, ik zou dat gerust aandurven. Als je een matje op de autostoel legt voor het geval de vliezen breken. 2 dagen voor de bevalling zijn wij nog op 1,5 uur van huis weesten winkelen
ja opzich als j baby goed is ingedaald etc...en j vliezen breken(of weeen), heb j nog genoeg tijd terug te gaan....maarja als j kindje in j vruchtwater heeft gepoept zal je daar ergens moeten bevallen....
Zou het ook nog gewoon doen als je je goed voelt. En zodra je wat voelt naar huis racen hahah. Maar lijkt me stug, dat je kind er is binnen 2 uur na de eerste wee of nadat je vliezen zijn gebroken.
ow jawel hoor zou ik wel aandurven. als je je verder goed voelt waarom niet. met 40 weken ben ik ook nog lekker met de trein wezen rondreizen met mn vader. voelde me prima maar was aan het einde van dag wel teleurgesteld en pissig dat kindje nog geen aanstalten maakte om eruit te komen.
hey wel leuk om te lezen dat veel van jullie het toch nog zouden doen. ikzelf denk daar namelijk ook zo over, maar in mijn omgeving kijken ze daar toch anders tegenaan. ik ga het denk ik maar op de ochtend zelf bekijken hoe ik me voel en daar dan een besluit op nemen.
Lijkt me idd het beste. 1,45 uur rijden is nog best wel te doen. Als je nou uuuuuuuuuuuuuuuren moest rijden of nog naar het buitenland wilde, kijk dat zou ik dan weer niet doen hihi.
ik had met 36 weken al sterk het gevoel, dat ik niet ver meer weg wilde. Voelde me er niet prettig bij. Maarja, dan zijn het ook lange weken hoor. Dus als jij je er wél goed bij voelt?! Ziekenhuis tas in de auto, en lekker gaan - lekker een dagje afleiding ook in plaats van een dagje 'wachten ' .
Nou zovaak komt dat ook weer niet voor dat 'zomaar' de vliezen breken.... Bij mij braken de vliezen gewoon snachts..... En toen overdag gewoon nog wezen shoppen met een groot kraamverband in...... dus dat je direct thuis moet zijn ivm vliezen tjaa..... je hoeft echt niet meteen weeen te krijgen hoor... dan kan je bij alles denken, stel dit gebeurd, of stel dat gebeurd..... overal in nederland zijn ziekenhuizen hoor en je moet alleen haast maken als het in vruchtwater gepoept heeft, voordeel is dat je dan al in de auto zit hahahaha
Als je je goed voelt dan zou ik het gewoon lekker doen.. Denk dat je het beste je eigen gevoel moet volgen!
ik ben bij de vorige vrij snel bevallen en zou het niet doen, maar de kans is wel klein dat t precies die dag zal zijn. Of misschien is het er zondag al wel.. Zou wel even overwegen hoe erg je het zou vinden daar in het ziekenhuis terecht te komen..
Ook ik heb een snelle bevalling gehad en ik zou het niet doen. Bovendien moet ik er niet aan denken om met weeen in de auto te zitten. Laat staan dat je bijna 2 uur in de auto zit met weeen.
Ik zou zeggen lekker gaan als je s´ochtends denkt het kan wel en ik neem aan dat je niet de hele dag daar zal zijn denk dat je s´morgens weg gaat en dat je s´middags weer terug rijd naar huis? Als je zelf moet rijden zou ik het niet doen maar naast je vriend/man zou ik zeggen neem voor de zekerheid een vuilniszak mee en een stapeltje handoeken en ga lekker opweg. Lekker dagje iets anders doen als de heledag thuis zitten en wachten tot de bevalling begint en aan het eind van de dag zit je nog met dikke buik en dacht je nou was ik toch maar gegaan. Lekker doen waar jij je goed bij voelt.