mijn zoontje was er met 40+3 dagen en ik ben nu 41+1 dag en vanochtend gestript, ben benieuwd wanneer ze komt. Anders donderdag middag naar het ziekenhuis en word ik na ondezoek waarschijnlijk ingeleid een paar dagen later..
Eerste dochter 38 weken + 3 dagen Tweede dochter 39 weken + 3 dagen Hopelijk komt nummer drie ook "te vroeg", anders zit hij/zij erg kort op de verjaardag van nummer 1, die is precies twee weken na de uitgerekende datum... Al lijkt het me ook wel bijzonder om een keer de datum te halen.
@Nelly had ik hier ook maar is niet gelukt hahaha Maar eerste dochter is op mijn verjaardag geboren dan zou het wel heeel erg bijzonder zijn geweest als nm2 ook nog eens op 30sept was geboren... Hier hebben wij de verjaardag van ons trouwens een week later gehouden ivm de bevalling en bijkomen enz....mischien een soort van babyborrel en verjaardag in een houden?
De eerste met 42 weken. de tweede met 41+3, maar dat was alleen omdat ik eerder bij de gyn heb lopen zeuren , anders was ze zeker langer blijven zitten. Bij beide ingeleid dus.
@cindy24: eventjes offtopic verder kletsen... Toevallig zat ik laatst ook aan een babyborrel te denken. Alleen is december (en januari trouwens ook met verjaardagen) al zo'n drukke maand en ik vind het zo sneu voor mijn oudste om haar derde verjaardag dan te moeten "delen" met de baby. Nee, qua timing hadden we toch even wat beter op moeten letten. Hihi... Ik vind het wel heel bijzonder dat jouw oudste dochter op je verjaardag is geboren!
Eva is met 41 weken geboren, Lisa met 40+4 weken. Juist korter dus, wat ik absoluut niet had verwacht
Ik ben van Sophie bevallen met 38,3 weken en vandaag ben ik 38,4 weken zwanger van de 2e.Dus een volmondig JA op deze vraag! Ik vind het wel heel raar.. Sophie was er nu gewoon al! Ik ben ook benieuwd wanneer het gaat gebeuren..Het kan gewoon nog 2 weken duren terwijl in mijn gevoel het einde er al lang is! @snoopy:ik heb ff gelezen wat er aan de hand is met Lisa.. Sterkte ermee.Heftig hoor!Ik hoop dat ze weer heel snel zelf wilt drinken en dat je je meisje gewoon mee naar huis kunt nemen.Ik zal voor jullie duimen!
Dank je! Maar Lisa is alweer bijna 4 maanden thuis hoor, gelukkig! Verder moeten we gewoon geduld hebben, maar behalve het eten/drinken doet ze het prima!
De vorige keer beviel ik met 38 weken en 5 dagen, dat is dus vandaag... Ik denk dat ik over mijn eerste draagtijd heen ga