Wie al bevallen in nwe ziekenhuis in Den Bosch (JBZ)

Discussie in 'De bevalling' gestart door Keesje29, 20 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Keesje29

Keesje29 Lid

3 mei 2010
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgende week ga ik bevallen in het NIEUWE Jeroen Bosch Ziekenhuis in Den Bosch. Wie is daar al reeds bevallen. Ik krijg een KS ivm stuitliggen en zal er circa 4 dgn moeten blijven. Nu hoor ik alleen nog maar (negatieve) verhalen over GEEN TV, GEEN TELEFOON, geen eigen keukentje, wat wel op de kraamsuite's zou zijn.

Wie is er onlangs bevallen of kent iemand die daar is bevallen en wat is waar?

2. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik ben ook benieuwd naar ervaringen, ik ga daar ook bevallen ;)

3. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Helaas zijn er idd nog geen Tv's en telefoons, die komen hopelijk wel z.s.m., de keukentjes zijn er wel, maar nog geen koelkasten (wel magnetrons). Ik heb nu 3 keer op die kamers gelegen (steeds zonder resultaat, hele heftige voorweeen) en wat ik begreep is dat ze wel zo veel mogelijk proberen te regelen.
    Maar heb je nog geen rondleiding gehad of zo?

Liefs,
    DD

4. Keesje29

Keesje29 Lid

3 mei 2010
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik heb geen rondleiding gekregen.... maar onlangs is mijn oude buurmeisje daar d.m.v. een KS bevallen van een dochter en die vertelde dat het echt nog "waardeloos" is. Niet dat ik TV moet hebben, maar 4 dgn zonder, vooral 's-avonds dat lijkt me wel minder. We zien wel.........

5. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    krijg je die dan als je aangegeven hebt in het ziekenhuis te willen bevallen?

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hoop dat ze het snel allemaal in orde maken. Was zelf ook graag al in het nieuwe zh bevallen, maar timing van de tweede was wat te vroeg. Wat ik wel triest vind is dat de geboorteplaats van mijn meiden, namelijk het oude zh, tegen de vlakte gaat... Heb daar toch een emotionele band mee...

7. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Ja dat kan ik me helemaal voorstellen. Mijn oudste is ook in het GZG geboren, de laatste dag had ik er nog een afspraak en ik heb er ook met een vreemd gevoel rondgelopen!

Liefs,
    DD

8. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    wij zijn al wel in het nieuwe ziekenhuis geweest ( poli )
    het is inderdaad nog wel rommelig allemaal, gelukkig duurt het voor mij nog wat langer als voor jullie....hoop dat ze over een weekje of 12 toch wel alles op orde hebben ;)
    we hebben wel alvast gezocht naar waar we moeten zijn, want het is er echt GROOOOOOT :$

9. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    De kraamafdeling is eigenlijk zo gevonden, maar als je idd naar de poli's moet dan ben je echt even wat tijd kwijt met zoeken. In dat opzicht ben ik blij dat we er met vals alarm al geweest zijn, want als we aan die info-balie moeten gaan staan dan wordt je niet vrolijk. Net als bij de ponsplaatjes/pasjes. Je hebt onderhand een plattegrond nodig om je weg te kunnen vinden! Maar goed over een tijdje zijn we er allemaal wel aan gewend!

Liefs,
    DD

10. Keesje29

Keesje29 Lid

3 mei 2010
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wacht volgende week maar af, wat me allemaal te wachten staat in het nwe zknhuis. Ben al een paar keer op controle geweest bij de Poli, maar donderdag liep het zelfs 65 minuten uit...... toen was ik gelukkig aan de beurt, maar stond na 2 minuten ook weer buiten (gelukkig was alles goed... maar ja echt haastwerk!!)

11. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ik ben of ga niet in den bosch bevallen maar ook het ziekenhuis waar mijn oudste 2 kindjes geboren zijn is helemaal plat :(
    fiets er heel vaak langs en vind het toch wel n raar idee kon vanaf t fietspad de kamer zien waar ik bevallen ben en nu is daar alleen lucht :(

12. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Echt waar joh? Ik heb nog niet langer dan 10 minuten moeten wachten. Bij welke arts was je?

13. Bastet

Bastet Niet meer actief

Ik zal daar ook gaan bevallen, nu 2x per week op controle.
    Ik vind het heel jammer dat ik niet in het GZG kan bevallen, mijn dochter is daar geboren en ik vond dat een heel prettig ziekenhuis.
    Het nieuwe JBZ is wel heel groot, persoonlijk vind ik alles heel goed te vinden en ook het pasjes systeem is erg handig.
    Maar het is wel goed te merken dat het nog niet 'af' is.
    Leuk is wel om de wekelijkse vooruitgang te kunnen zien, de cafetaria bijvoorbeeld, daar zijn ze al heel ver mee.
    Maandag weer op controle, ik ben zeer benieuwd wanneer ik ga bevallen! Ik ben echt de dagen aan het tellen! :D

14. Keesje29

Keesje29 Lid

3 mei 2010
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste Duveldraakje,

Ik had afgelopen donderdag een afspraak met mw. Basting.... onlangs is mw. Gaugler ook al ruim uitgelopen.

SUc6 iedereen in het nwe zknhuis die daar gaat bevallen... van de week gaat het voor mij/ons gebeuren.

15. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Succes alvast ;)! Ik volg over een maand of 8 :D..

Mijn dochter is ook in het Groot geboren, apart dat je daar later niet met haar langs kan rijden om te zeggen dat ze daar geboren is.

16. Vlinder 85

Vlinder 85 Bekend lid

10 mei 2011
    811
    0
    16
    Brabant!
    Hoi Hoi

Ook ik heb tot nu toe alleen nog maar negatieve reactie´s gehoord...
    Vorige week is een kennis in het nieuwe ziekenhuis bevallen en die gaf aan dat het echt een rommeltje is, geen prullebak op de kamer, geen gaasjes aanwezig.
    Dus op den duur was de verloskundige het zo zat dat hij alles maar op de grond in een hoek heeft gegooid na de bevalling :$

Toen de baby eenmaal geboren was heeft het heel erg lang geduurd voordat ze is aangekleed, daardoor had ze bij het tempen een temp. van 35,2 graden!
    De kennis zelf wilde graag gaan douchen maar er was op dat moment geen personeel (kan gebeuren) dus ze gaven aan over 30 min. komt er iemand bij je.
    Vervolgens na anderhalf uur later nog niet te hebben gedoucht is ze zo boos geworden en zijn uit eindelijk wat handdoekjes gevonden ergens op de afdeling (soort van gastendoekjes!) en heeft ze ff snel kunnen douchen... want ze lag dus al anderhalf uur in een vies bed onder een lakentje en had het ijskoud..

Ik zelf heb gelukkig nog ff te gaan voor dat ik moet bevallen (ben nu 24 weken) dus hoop dat het tegen die tijd geregeld is.
    Had 16 mei een afspraak en dat zou dus ook meer dan een uur uitlopen, door een foutje in het systeem was ik GELUKKIG na 10 min aan de beurt! :D

17. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    oohh nou ik ben benieuwd, bij mij over zo'n week of 6..... idd er kan nog veel veranderen maar goed, als het zo groot project was kan t bijna niet anders dan dat er een hoop niet meteen startklaar is....

18. wannabemom24

wannabemom24 Bekend lid

26 jun 2010
    555
    0
    0
    Den Bosch
    Ik ben afgelopen zondag bevallen in het JBZ en ik vond het goed geregeld hoor. Tuurlijk moet het personeel sommige dingen nog even zoeken voor hun is het ook allemaal nieuw. Het personeel op de kraamafdeling is super en de suite is geweldig je hebt het idee of je in een hotel ligt ipv in een ziekenhuis. Man en kind kunnen heerlijk op de kamer blijven slapen. Ik was eerst een beetje sceptisch na de negatieve verhalen maar ik ben vol lof!

19. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Oh fijn om te lezen! Ik mag hopelijk zo snel mogelijk, het liefst zelfs vandaag! :D

20. wannabemom24

wannabemom24 Bekend lid

26 jun 2010
    555
    0
    0
    Den Bosch
    Ik zal voor je duimen! Veel succes bij de bevalling en geniet van het wondertje!

Deel Deze Pagina