Voor de dames die al meerdere keren zwanger zijn geweest: hadden jullie aan het begin van jullie zwangerschappen last van dezelfde symptomen of juist helemaal niet?
Ik had bij de eerste nergens last van, niet moe of misselijk.. nu 2 maanden heel erg moe en misselijk geweest.
Hier tot nu toe hetzelfde. Al heb ik nu echt helemaal nergenslast van (behalve dat me exceem erger wordt). En bij de eerste was ik wel sneller moe en had ik meer dorst, en ook het exceem dan maar dat heb ik gekregen in me eerste zwangerschap. Had het nog nooit gehad in me leven.
Wat ik bij de eerste wel had en nu niet: - MEGA pijnlijke borsten, nu helemaal niets gevoeld, nog niet een beetje. - tot een week of 20 veel last van jeuk aan mijn borsten en op mijn romp, nu niet. - een bruine streep van onderkantje tot navel, nu niets. - niet tegen de geur van vlees kunnen (ech misselijk ervan), nu niet - heeel veel zin in hartig, nu juist in zoet - bij de eerste tot 12 weken last gehad van bruinverlies, nu gelukkig helemaal niets Bij beide zwangerschappen veel last van vermoeidheid, lage bloeddruk, ischias in 1 been (pas aan het einde)
Bij de eerste (jongetje): - eerste drie maanden nergens last van, voelde me ook niet zwanger -na drie maanden last van bekken -na vijf maanden enorma last van bekkenpijn tot einde zw. schap -bruine streep over mijn buik -Vocht in handen en voeten -niet kunnen slapen vanaf maand 5, tien keer per nacht wakker en dan niet meer in slaap kunnen komen Nu (meisje): -nog voor de test al misselijk -doodmoe -geen streep op mijn buik -geen pijn aan bekken -wel meer harde buiken als ik druk ben geweest -ik slaap heerlijk
Bedankt voor jullie reacties! Blijkbaar kan het dus best verschillen. Mij lijkt het dat je gewoon hetzelfde zou moeten reageren op HCG, maar dat hoeft dus helemaal niet. Raar hoor, zo'n lichaam Bij mijn zoontje had ik alleen last van zere borsten. Nu heb ik gisteren wel positief getest, maar ik heb helemaal nergens last van. Daardoor ben ik bang dat ie vals positief is. Vandaar mijn vraag...
bij mijn 1e zoon had ik nergens last van gehad.... nu weer zwanger van een zoon en wel kwaaltjes gehad.. misselijk, moe tot 14 weken en nu slecht slapen snachts, hoofdpijn, bepaalde producten kwa eten niet kunnen hebben, zin in ander eten dan normaal en minder kilo's aangekomen (bij de 1e 30 kilo en tot nu toe 4)
bij de eerste heb ik veel last gehad van misselijkheid, vermoeidheid, pijnlijke borsten en humeur veranderingen. bij de tweede niets van dat alles, alleen last van extreme hoofdpijnen. en verderop in de zwangerschap heb ik bij de eerste vroegtijdige weeen gehad en bij de tweede flinke BI
Bij de zwangerschap van mijn zoontje ben ik helemaal niet misselijk geweest. Helaas heb ik sindsdien miskramen gehad waarbij ik al voor NOD misselijk was. Nu weer zwanger en helemaal niet misselijk. Geen pijl op te trekken. Mijn moeder heeft ook eens verteld dat ze bij mijn zus aldoor zin had in sinaasappels en bij mijn broer aldoor mosterd.
Joehoeee ik blijk nu zwanger te zijn en had hier een berichtje gepost toen ik het nog niet wist. Tot toe is de moeheid en het zeurende gevoel in mn bm hetzelfde en verder zal ik even typen wat ik toen ook in het begin had of juist niet Vorige keer branderige tepels, nu niet Vorige keer jeuk op buik en borsten, nu niet Rommelende darmen, vorige keer niet Dat was het wel voor nu geloof ik...
Gefeliciteerd!!!! Ik blijk dus ook gewoon echt zwanger te zijn. De vorige keer had ik in het begin last van zere borsten, steken in mijn liezen en vlagen van misselijkheid. En nu? Helemaal niks!
Ik ben net zoals mijn vorige zwangerschap MOE! Heel erg MOE! Gelukkig was dit alleen maar de 1e weken zo, verder had ik heel weinig kwaaltjes dus ik hoop dat dat bij deze zwangerschap ook zo is.
ik had bij mijn eerste zwangerschap niet echt symptomen en nu valt het ook nog wel mee. Ben alleen heeeel erg moe, vaak hoofdpijn en af en toe misselijk.
hoi Mijn 1e zwangerschap van een meisje vanaf het begin was ik en voelde ik me vrolijk kon het van de daken schreeuwen dat ik zwanger was kreeg last van puisten gek op waterijsjes heel de dag kon ik ze wel weg krijgen stopte makkelijk met roken zonder moeite ik genoot er heerlijk van wel last van bandenpijn aan het einde heel veel vocht vast houden kon niet meer ver lopen bruine streep over mijn buik heel erg zin in seks wou wel elke dag (manlief blij whaaaa) wist van het begin wat ik wou hebben kwa kinderkamertje en geboortekaartje en de naam en wou graag het geslacht weten nu van ons 2e wondertje voel nog nix geen banden pijn zit niet lekker in mijn vel ben heel erg en snel moe ik rook niet maar heb er meer moeite mee opstandig en chao ben ik gewoon KUT voel ik me ik hoop dat dit tot 3 maanden durt en niet 9 maaden pfffffffffff want ik word er zelf ook niet echt vrolijk van geen zin in seks namen zijn we nog niet over uit wil dit keer niet wten wat het gaat worden
Hier ook veel verschil in de zwangerschappen. Eerste zwangerschap (jongetje): -misselijk/overgeven (30 weken lang!) -moe -vanaf wk 30 bekkenklachten -veel steekjes Tweede zwangerschap (MA 9 weken): -misselijk/overgeven -brandend maagzuur -rommelende darmen -constant honger Derde zwangerschap -rommelende darmen -veel pijn in borsten -ontzettend koud voelen/zijn -beetje misselijk