5-6 weken en bandenpijn!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door lisa123, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Ik ben nu bijna 6 weken in verwachting en heb sinds vorige week al een aantal keer bandenpijn gehad (denk ik). Het voelt precies zo als bij mijn dochter als ik een plotse beweging maak! Kan dit al op 5-6 weken? Lijkt me erg vroeg! Heb het zelfs éénmaal gehad een paar dagen voor mijn positieve zwangerschapstest!

Bij mijn vorige zwangerschap kwam het pas met 8-10 weken! Wil er wel even bij zeggen dat mijn dochter pas 6 maand is, misschien heeft het daar iets mee te zien!

Mijn buik groeit ook razendsnel, tegen de avond lijkt ik al 4 maand ver! Zou mijn baarmoeder dan zo snel groeien dat ik al last heb van bandenpijn!? alvast bedankt!

2. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    hey lisa,
    ik ben ook nog maar net zwanger van ons tweede wondertje en heb al behoorlijk bandenpijn(gevoel). Vooral in de avond, in de liezen voel ik het meeste. Vroeg me ook al af als dit al zo vroeg kon.

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    miss zou je eens kunnen overleggen met de VK?
    ik heb de hele zwangerschap last van mn banden en had er ook vrij vroeg last van. Maar dit is wel mn eerste zwangerschap, weet niet hoe anders het kan zijn bij een tweede zwangerschap?

wel erg vervelend hoor!
    doe maar rustig aan , voorzover dat natuurlijk lukt... lees dat je nog een kleine meid hebt!

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hey hey

Heb het juist al aardig vaak in het forum gelezen hoor! Ik heb het ook al een week. Vond het wel gek, maar bij een tweede of volgende is dat blijkbaar normaal!

Ook mijn buik ziet er savonds uit als een 4mnd buik;). Dat is bij een tweede gewoon zo, omdat je lichaam weet hoe en wat. Het is nu nog niet je baarmoeder, maar het zijn de hormonen en je darmen waardoor je buik opzet.

5. Suzuki2003

Suzuki2003 Actief lid

23 jan 2011
    101
    1
    0
    NULL
    NULL
    hey meid,

Ik heb ook erge steken in me baarmoeder ook vooral als ik stil zit voel ik het.. Alles weet ik nog niet of ik zwanger ben ik ben wel van plan om een kindje te krijgen of tewel we willen graag een kindje... Maar die pijn wat ik heb voelt ook als banden pijn...
    Terwijl zondag pas me NOD is.

heeft iemand dat ook al zo vroeg gevoeld????

Doiin vindt dit leuk.
  6. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ja, ik heb ook last van bandenpijn. Bij mijn eerste zwangerschap had ik er ook al vroeg last van. Bij tweede zwangerschap niet zo, maar dat was een MA. Nu de derde zwangerschap en het komt al regelmatig voor.

@Lisa, we zijn precies even lang zwanger :)!

7. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook sterker nu dan met mn eerste.
    Denk wel dat het ermee te maken heeft dat je al een kindje hebt gehad, en nog niet zo lang geleden ook.
    Mijn buik groeit nu ook sneller dan toen.
    Soms heb ik zulke erge steken dat het gewoon echt heel zeer doet.

8. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Lisa, ik heb het ook meerdere malen per dag zelf, bij plotselinge bewegingen, niesten, hoesten, zelfs als ik met mijn dreumes op de bank zit en opsta...
    Het begon deze zwangerschap al een paar dagen voor nod (misschien omdat ik in september een miskraam had, dat ik het nu eerder voel?!?) ;)

Spannend vanavond je echo, ik duim voor je meis :)

9. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

10. citta

citta Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    Hallo Meiden

ja toen ik zwanger was an mijn 1e had ik er erg last van
    dat ik vel ging liggen en rusten
    maar nu ik zwanger ben van de 2e moet ik zeggen dat ik er geen klote an voelt
    de MvM had gezegt dat het niet hoeft met de 2e of 3e enz want je lichaam weet wa er gaat gebeuren omdat hij het al een keer heb meegemaakt
    en alles is al uitgerekt geweest
    dus nu is het wat makkelijker

zal blij zijn als ik 12 weken mijn echo krijgt want ik geloof nog steeds niet

11. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis

Hé Adora, bedankt! Jij ook gefeliciteerd. Hoeplijk gaat het bij beiden goed :D. Grappig dat we even ver zijn.

Bedankt voor de uitnodiging bij de sept mama's. Het is voor mij een beetje te druk daar. Op het moment klets ik in een eigen groepje met meiden die ik van het miskraam topic ken. Het zijn er 7, waarvan er 4 weer zwanger zijn.

Ik heb wel even gespiekt hoor op het topic van de sept mama's. Er zijn nog veel meer 20 sept uitgerekend :). Gewilde datum dus.

Ik zag in je handtekening staan dat je een echo hebt gehad, maar dat het hartje nog niet klopte. Dat kan heel normaal zijn hoor, laat je niet gek maken. (Voor mij een reden om "pas" met 8 weken een echo te willen)

12. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Hier ook al een tijdje bandenpijn...ben nu 8 weken en 4 dagen zwanger en heb er steeds meer last van..soms kan ik gewoon even niet normaal lopen, echt vervelend nu al zo'n last, maar misschien is het straks wel weer weg.
    Het is de derde dus misschien daarom?
    Werk wel veel in de schoonmaak, maak 4 avonden een kdv schoon..ben erna dan ook altijd super moe en heb veel last van mijn buik/banden (geen krampen hoor,gelukkig)
    Ik heb het hartje al wel zelf gehoord,dat is een fijn gevoel,he donderdag de eerste echo en ook meteen de afspraak,dus vraag het dan wel even na voor de zekerheid.
    Ik werk tot eind februari s avonds. Heb op vrijdag nog wel 2 poetsadressen bij mensen thuis,probeer ik ook zoveel mogelijk vol te houden zover het lukt. (heb trouwens wel diploma spw maar wil graag bij mn kinderen zijn, op vrijdag is dan ongeveer een halve dag maar dan gaan ze bij mijn ouders spelen,vinden ze super leuk!

Deel Deze Pagina