Hallo Dames, Ik ben even van de leg..... Het zit namelijk zo: 24 oktober was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. 30 Oktober hebben we een HSG gehad. 4 november had ik een positieve ovulatietest, dus de 4e en 5e geklust. Nu heb ik sinds 2 dagen af en toe menstruatiekrampjes en steken in vagina en lies. Tot gister ook last van de borsten, maar dat is vandaag minder. Maar nu ging ik vanmorgen naar de wc, en had ik wat bloed bij het afvegen. Niet veel maar wel papiertje vol zeg maar, daarna niks meer. Als ik reken zit ik wel rond de innestellingsdag. Zou het kunnen?!?!? Of zou het nog met het HSG te maken kunnen hebben van 2 weken geleden?
Van HSG ga je volgens mij niet nog zo laat bloeden. Kan wel, maar dan is het meteen na de behandeling. Kan dus best een innesteling zijn! Spannend hoor!
De HSG ging goed...vrijdag krijgen we de uitslag! Het was vanmorgen alleen een veegje bloed, meer niet....iemand ervaring mee?
Spannend!! Ik weet natuurlijk niet hoe het nu afloopt....Alleen gister veegje bloed, echt 1 veegje maar. Verder helemaal geen klachten. Had afgelopen 2/3 dagen buikpijn, zere borsten....maar nu...NIKS! Maar goed, 20 november is mijn NOD, dus waarschijnlijk echt nog te vroeg.... Had gister natuurlijk al getest, negatief!
Dat is inderdaad wel heel erg vroeg om te testen. Ik hoop dat je over een week een mooie positieve test hebt
Vanmorgen getest.... Omowit... Ik kan officieel ook pas de 20e testen, maar dit was gevoelige test van z&k.. Moet ik de hoop al opgeven deze maand?!
Je moet je proberen in te houden denk ik. Veeel te vroeg testen is ten eerste zonde van het geld (er komen misschien nog wel heel veel rondes) en ten tweede nu weet je nog niets. Probeer te wachten tot je NOD..