Drukkend gevoel vagina

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Jackieliv, 22 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jackieliv

Jackieliv Bekend lid

6 feb 2014
    502
    487
    63
    NULL
    NULL
    Hoi dames!
    Bijna 2 weken terug bevallen, en ik heb sinds een weekje echt een ontzettende druk op mijn vagina als ik te lang sta. De druk zit echt rond m'n schaamlippen. En bij mijn clitoris. Zijn er dames dit herkennen en hebben jullie misschien tips? Het is behoorlijk pijnlijk, word er zelfs een beetje moedeloos van :(
    X

2. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Hier ook even last van gehad vlak na de bevalling maar ging snel over. Wel goed je bekken trainen anders heb je kans op verzakking dit kan ook drukkend aanvoelen heb ik gelezen. Heb zelf een lichte verzakking van de achterwand, maar heb er verder helemaal geen last van. Was meer dat ik ineens wat zag zitten wat daar niet hoorde :eek:

3. Jackieliv

Jackieliv Bekend lid

6 feb 2014
    502
    487
    63
    NULL
    NULL
    Wat voor soort oefeningen zijn dat dan? En hoe lang heeft het bij jou geduurd?

4. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Dat gedruk heel even.. Nog geen week denk ik. In je kraamdossier staan als het goed is een paar oefeningen. Maar ik had online nog veel meer gevonden.. Zal even opzoeken voor je

5. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
  6. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Ging bij mij ook weg met oefeningen. Maar als ik nu ongesteld ben heb ik het gevoel weer, heel vervelend!

7. Jackieliv

Jackieliv Bekend lid

6 feb 2014
    502
    487
    63
    NULL
    NULL
    Dank je wel. Ik ga ermee aan de slag. Hopelijk gaat her weg en is het geen verzakking oid. Ik ervaar ook een soort van pijn aan mijn clitoris. Als ik een tijdje gezeten heb, of mijn kraamverbamd heeft er een tijdje tegen aan gedrukt. Herkennen jullie dit ook?

8. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik had ook een tijdje een heel beurs gevoel, alsof er hard tegenaan geschopt was, weet niet of het voor jou zo voelt? Maar wanneer dat weer weg gegaan is, weet ik eigenlijk niet meer..

9. Upkedupke

Upkedupke Bekend lid

30 okt 2012
    611
    0
    16
    Limburg
    Had ik ook en ook altijd (en nu nog) als ik ongesteld ben en te lang sta.
    Mijn vk zei destijds dat het een signaal was om ff te gaan liggen, ook echt ff plat liggen, dus niet zitten. Het heeft te maken met verzakking. Dus heb die raad wijselijk opgevolgd en na een tijdje (ook met oefeningen) en langzaam opbouwen ging het steeds wat beter.

10. 2jees

2jees Niet meer actief

Hier ook een hele tijd, echt zo'n 'houten kont' gevoel, beurs inderdaad. Later was het over maar had ik het ook met de menstruatie weer. Nu helemaal niet meer. Ik deed altijd we oefeningen en ik kan me ook niet voorstellen dat ik een verzaking heb.

11. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Heb ik ook gehad, is nu zo goed als weg.. behalve als ik op mijn knieeen zit, heel apart.

12. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

Klopt heb ik ook gehad. Ben ook direct na bevalling aan een totaal ruptuur geholpen. Dacht dat het daar aan lag. Wel een goede 6 weken last gehad!

13. misty33

misty33 Lid

14 sep 2012
    98
    0
    6
    verkoopster
    hoensbroek
    hoi hoi

ik heb er ook last van gehad nu heb ik er geen last meer van sinds deze week na mijn eerste menstruatie heb het gehad sinds de bevalling dus toch zeker bijna 6 weken.

14. Jackieliv

Jackieliv Bekend lid

6 feb 2014
    502
    487
    63
    NULL
    NULL
    pfoe, ik hoop dat het snel weg gaat. Echt een vervelend gevoel, ik beval liever nog een keertje dan dit haha. Bij mijn clitoris is het ook echt, dat buisje daarachter of zo.. weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen :p

Deel Deze Pagina