Hoi dames! Bijna 2 weken terug bevallen, en ik heb sinds een weekje echt een ontzettende druk op mijn vagina als ik te lang sta. De druk zit echt rond m'n schaamlippen. En bij mijn clitoris. Zijn er dames dit herkennen en hebben jullie misschien tips? Het is behoorlijk pijnlijk, word er zelfs een beetje moedeloos van X
Hier ook even last van gehad vlak na de bevalling maar ging snel over. Wel goed je bekken trainen anders heb je kans op verzakking dit kan ook drukkend aanvoelen heb ik gelezen. Heb zelf een lichte verzakking van de achterwand, maar heb er verder helemaal geen last van. Was meer dat ik ineens wat zag zitten wat daar niet hoorde
Dat gedruk heel even.. Nog geen week denk ik. In je kraamdossier staan als het goed is een paar oefeningen. Maar ik had online nog veel meer gevonden.. Zal even opzoeken voor je
Niet de site die ik bedoelde, maar wel heel nuttig Oefeningen ter versterking van uw bekkenbodem - Oefeningen - UMC Utrecht
Ging bij mij ook weg met oefeningen. Maar als ik nu ongesteld ben heb ik het gevoel weer, heel vervelend!
Dank je wel. Ik ga ermee aan de slag. Hopelijk gaat her weg en is het geen verzakking oid. Ik ervaar ook een soort van pijn aan mijn clitoris. Als ik een tijdje gezeten heb, of mijn kraamverbamd heeft er een tijdje tegen aan gedrukt. Herkennen jullie dit ook?
Ik had ook een tijdje een heel beurs gevoel, alsof er hard tegenaan geschopt was, weet niet of het voor jou zo voelt? Maar wanneer dat weer weg gegaan is, weet ik eigenlijk niet meer..
Had ik ook en ook altijd (en nu nog) als ik ongesteld ben en te lang sta. Mijn vk zei destijds dat het een signaal was om ff te gaan liggen, ook echt ff plat liggen, dus niet zitten. Het heeft te maken met verzakking. Dus heb die raad wijselijk opgevolgd en na een tijdje (ook met oefeningen) en langzaam opbouwen ging het steeds wat beter.
Hier ook een hele tijd, echt zo'n 'houten kont' gevoel, beurs inderdaad. Later was het over maar had ik het ook met de menstruatie weer. Nu helemaal niet meer. Ik deed altijd we oefeningen en ik kan me ook niet voorstellen dat ik een verzaking heb.
Klopt heb ik ook gehad. Ben ook direct na bevalling aan een totaal ruptuur geholpen. Dacht dat het daar aan lag. Wel een goede 6 weken last gehad!
hoi hoi ik heb er ook last van gehad nu heb ik er geen last meer van sinds deze week na mijn eerste menstruatie heb het gehad sinds de bevalling dus toch zeker bijna 6 weken.
pfoe, ik hoop dat het snel weg gaat. Echt een vervelend gevoel, ik beval liever nog een keertje dan dit haha. Bij mijn clitoris is het ook echt, dat buisje daarachter of zo.. weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen