Goedemorgen verloskundige Ik heb een vraagje Mijn laatste ongesteldheid was op 9 juli Normaal heb ik een cyclus rond de 35/37 dagen daarnaast temperatuurde ik ook en zag ik een duidelijke stijging op 1 augustus m'n ei dus, nou had mijn verloskundige gerekend vanaf de eerste dag van mijn laatste menstruatie en moest ik 16 september voor een echo Nou verloor ik gister een paar druppels bloed en hun even gebeld voor de zekerheid toen bleek het zo rustig dat ik wel even kon komen voor vast een echo waar ik dus al Van uitging blijk ik tussen de 4/5 weken zwanger maar ze zag verder niets geks , op de echo was ook alleen nog maar een zwart klein vruchtzakje te zien en toen zij ze al dit is een hele pille zwangerschap nu mag ik 9 september al terug komen met 7/8 weken Kunnen wij ons wonder dan al wel zien? Of is dat nog te vroeg ? Aangezien wij daar best op hopen maar ik het niet zeker weet en het vergeten ben de verloskundige te vragen? Nog een vraagje Ik rook al jaren en voor het welzijn van ons wonder wil ik graag stoppen. Het probleem is dat ik de oogziekte van Graves heb en geen schildklier dus dat moet vanzelf stabiel worden. Nu heb ik al droge ogen en ik kan zo 5/6 uur zonder sigaret maar dan beginnen mijn ogen te branden/pijn te doen/ slecht zicht en slaat de paniek toe helaas Ik weet niet wat het beste is om te doen , die paar weken in de stress zitten dat dan na een paar weken beter word of om de 5/6 uur een halve sigaret roken? Ik voel me zo schuldig elke sigaret die ik op steek maar van de stress voel ik me nog schuldiger omdat ik eerst rook en omdat ik dan wil stoppen en ons wonder nog een klap geef door de stress en dat doet me heel veel pijn Liefs sunshine
Hoi, Bij 7/8 weken kan je wel meer zien In ieder geval een hartje dat klopt! Dus dat is mooi. Met betrekking tot de sigaretten, je kan echt beter stoppen. Misschien dat de klachten van je ogen wel minder worden als je lichaam echt went aan het niet roken. Vraag je verloskundige ook even om advies. Zij kan je helpen op verschillende manieren. Groeten Evelien