Hai meiden, Was even benieuwd hoe jullie dat gedaan hebben..hebben jullie echt gewacht tot 3,5 jaar of 15 kilo voor je je kindje in de grotere autostoel zette? Of heb je hem/haar al eerder over gezet? Weet iemand of het wettelijk verboden is? Ik heb verschillende opties hoor, mn zoontje groeit langzaamaan uit de maxi cosi en dochterlief is 2,5 nu. Het zou natuurlijk zonde zijn om voor die paar maanden nog een nieuwe aan te schaffen. Nou is er nog een andere optie hoor, om een meegroeistoel te kopen waar ze van 9 mnd tot 12 jaar inkunnen. Dus genoeg opties hier, ik was alleen even nieuwsgierig of jullie allemaal netjes gewacht hebben ja of nee. Bedankt alvast!
mijn jongste word over 2 maanden 3 jaar. hij zit nu sinds een maandje in grotere kinderstoel. die andere paste hij gewoon niet meer in, zijn hoofdje stak veel te ver over en de gordeltjes pasten niet meer dicht met een bodywamer aan, dus toen was het voor mij klaar. hij heeft het stoeltje gekregen van mijn oudste, die nu op alleen een verhoger zit. mijn oudste zat al veel eerder op dat stoeltje, maar dat was ook best een dik ventje hoor toen ie klein was. dus die was al heel vlot uit die ander gegroeit, hij was nog geen 2.5 kan best dus