tampon

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Wen29, 28 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

even een vraagje, ik ben 5 jan bevallen van een super mooi en gezond meisje. Mijn cyclus was na 6 weken al weer op gang. En 2 maanden later ben ik weer aan de pil begonnen. Ik gebruikte altijd tampons voor de bevalling en nu dus ook weer. Maar ik lek nu opeens zeer regelmatig door, dit had ik voorheen nooit. Heb ook moeite met de tampon inbrengen soms. Heb alle verschillende maten en soorten al geprobeerd. Maar het blijft.
    tampons is vaak ook niet gelijkmatig gevuld zeg maar. Ben wel met behulp van de vucuumpomp bevallen en had ook een stuk of 6 inwendige hechtigen.

Is dit een bekend iets, wat er gewoon nog bij hoort nu. Of moet ik hier even naar laten kijken?

Alvast bedankt voor jullie tijd en antwoord.

Groetjes Wendy

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

ja, dit komt wel vaker voor, je vagina kan iets anders van vorm zijn. Komt niet door de vacuüm hoor, wel door verslapte bekkenbodemspieren. Het kan wel zo zijn dat je meer bloedverlies per menstruatie hebt ja. Dat komt veel vaker voor na een bevalling.
    Als je wilt zou je naar een bekkenfysiotherapeut kunnen gaan om je bekkenbodemspieren te leren trainen.

Mirjam

Deel Deze Pagina