Nou meiden vanavond is het dan zo ver hihi ik ga vandaag extra rustig aan doen en weer veel water drinken hoop zo dat ik haar mag bewonderen ben zo benieuwd Ik laat het jullie vanavond weten
Wij moesten 70 Euro betalen voor de 3D echo. Eerste keer 40 Euro betaald want hij verstopte zich dus ook Toen nog 2 keren terug geweest maar zonder resultaat, hij bleef zich verstoppen, ook de handjes voor het gezicht en alles, de overige 30 Euro hebben we dus ook niet hoeven betalen. We kregen wel een DVD mee van de 3 echo's en ook alle foto's dus op zich heel erg netjes voor maar 40 Euro
Oehh spannend Roosie! Hoop voor je dat ze meewerkt! Kan je trouwens niet beter heel druk doen vandaag? Ze zeggen toch dat wanneer jij loopt en doet het kindje in slaap gewiegd wordt? En dan als jij stil ligt ze dan juist wakker worden. Ik kan het mis hebben hoor maar dat dacht ik!
@drieka dat is zeker netjes voor dat geld! Jammer he dat het in 3D niet gelukt is daar verheug je je toch op @jess ja je hebt gelijk hoor! Maar als ik overdags niet zo druk ben geweest is ze 's avonds veel actiever dan als ik veel heb gedaan hihi ach weetje als het vanavond weer niet lukt zal het wel zo zijn redenen hebben denk ik maar hihi verheug me er toch wel heel erg op maar als het niet lukt dan is het niet anders
Oh ja, dan kan je idd beter rustig aan doen! Ik zal meeduimen en hoop hier een mooi plaatje te zien! Hoelaat heb je m?
Ik ben benieuwd Roosie! Hier liet de kleine zich vorige week tijdens een uitgebreide medische echo eindelijk eens zien. Zo prachtig!