4x180/6. Van de laaste fles maken we een gedeelte pap van, om met een lepeltje te geven. Ze drinkt niet altijd alles op..
0-6 maand voeding 210/7 sochtends en savonds met 2 scheppen rijstebloem, nu zitten we op x 180/6 met opvolgmelk + sochtends en savonds 2 scheppen fijne granen
Wij gaven 210/7. We hebben 180/6 geprobeerd, maar hij had echt zijn flessen nodig. En op 5 flessen a 180/6 pasten zijn slaapritme en eetritme niet. Dus toch grote flessen, maar ik had het liever niet gedaan. Het zijn nogal flinke hoeveelheden voor zo'n kleintje
wij hebben eigenlijk max 4 x 180+6 gegeven. Dat heeft ze ook gegeten vanaf haar 10 weken tot de 6 maanden, die 4 flesjes. Maar wij hebben nooit een echt grote eter gehad.
Hier ook een hongerbuik... ik ga het ook proberen: s ochtends en s avonds 210/7 en s middags 2 keer 180/6. Ben benieuwd vannacht of het gaat lukken! Deze nacht hebben we nog een klein 5e flesje gegeven (van maar 100 cc) omdat ik haar nog even wakker wilde maken om te kijken of ze geen koorts had van de inentingen.
Oja, bij de 4e fles hebben we gisterenavond 3 kleine eetlepels rijstebloem toegevoegd. De fles ging helemaal leeg! Lekker dat ze het vond hihi
Ik geef 3x 210+7 en 1x 240+8 (met 3 lepels rijstebloem) en dan krijgt hij nog een fruithapje en groenten. Volgens mij geef ik echt veel....Maar anders heeft hij honger...
Wat veel allemaal! Hier 4 x 165cc + 5 1/2 voeding. De vijfde fles op verzoek, slaapt ze, dan laten we haar doorslapen, is ze wakker dan krijgt ze 120+4 (zijn we aan het afbouwen). Hier geen rijstebloem. Sam weegt iets te zwaar voor haar lengte, dus moesten we het zo gaan doen van het cb.