Hoi hoi, Samen met mijn vriend ben ik dit weekend op vakantie geweest. Ik wist al wel dat ik zwanger was,maar wou toch nog graag een testje doen. Heb hem gewoon gedaan met middag urine,maar wat een duidelijke streep Veel duidelijker dan die testen die in mijn fotoalbum staan. Ik ben er gewoon trots op en mijn vriend ook Liefs Wendy
Het is ook iets om trots op te zijn hoor! Ik had een digitale test gedaan en die gaat na een uur uit. Dus die kon ik niet bewaren. Maar toen moeders voor moeders kwam hebben ze nogmaals getest en deze test mocht ik hebben. Zo had ik toch ook een test om te bewaren.
Heb m'n test ook bewaard. Bij mij kwam de zwangerstreep sneller op en was donkerder dan de controlestreep . Uit de echo bleek later dat ik 6 dagen verder was dus misschien had het daar mee te maken. Fijne zwangerschap toegewestn en geniet ervan. Silly
Dat heb ik ook gedaan de eerste was een digitest maar de tweede heb ik bewaard (volgde er nog 2 haha) en ik in mijn boek geplakt. En ook ik was apetrots is toch normaal lady's?! hihi