Bij 6 maanden al van 4 naar 3 flesvoedingen?

Discussie in 'Voeding' gestart door elsa, 30 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    HAha grappig en hier zeiden ze juist: Als ze hun groenten goed eten mogen ze een toetje na en langzaam de fles laten vervallen.
    Ach kijk waar jij je het beste bij voelt!
    Hier is ons meisje ook om 18.00 bekaf. Ondanks dat ze smidddags vaakt slaapt tot 16.00 half 5.
    Daarom eten wij om half 6 zodat zei om 6 uur in bad kan en naar bed.

2. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Om te beginnen zijn wij pas met 6 maanden begonnen met bijvoeden en gaven verse groenten. Maar qua hoeveelheid at ze bij 7,5 maand (toen we over gingen op 3 flessen) wel ongeveer hetzelfde als een groot potje.
    Het is natuurlijk ook prima om die middagfles al wat te verkleinen, zeker als het fruit en groenten goed gaan!

3. elsa

elsa Bekend lid

14 mrt 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    yep, zo doe ik het nu ook. Klein flesje melk bij wakker worden (90+3) en dan een klein koekje erbij, uur later zijn groenten en dan nog een fles voor het slapen. Na de groenten nog een dutje, lijkt wel goed te gaan.

Ik snap dat er nog heel veel mensen een volle fles geven om 15.00 uur maar dan wordt er waarschijnlijk nog niet zoveel groenten gegeven. Hier gaan een vol potje fruit en groenten en er met gemak in nl......

Bedankt voor de tips voor zover, wanneer de boterham er komt over een maand ofzo zal de fles er helemaal afgaan denk ik.

groetjes.

Deel Deze Pagina