Heb vandaag wat bruin "bloed" maak me zo druk ... het is niet veel maar toch dadelijk is het weer fout snik
Meid, ik heb veel bloedverlies gehad met 12 en 14 weken...schrok me ook kapot. Heeft dus echt niet altijd iets te zeggen. Gefeliciteerd en Geniet!!
Nog steeds bruine afscheiding. Maar wel ontzettend misselijk . Het zal wel goed komen woensdag alweer een echo.
Gefeliciteerd. Tijdens de zwangerschap van mijn dochter heb ik heel veel bloed verloren. 1 keer zoveel met 14 weken dat de verloskundige zelf geen hoop meer had. Toch een echo om te kijken hoe de miskraam liep en daar zagen wij ons meisje vrolijk zwemmen. Nu ligt ze lekker te slapen in haar bed. Geloof in jezelf en de kleine
Ik heb vandaag ook de eerste echo gehad! Bleek 6 weken en 5 dagen zwanger en duidelijk een kloppend hartje gezien. Wel via inwendige echo, want uitwendig werd niet duidelijk genoeg. Niet echt een pretje, maar het was het waard. Ik ben overigens nieuw hier, Kheb al wel veel gelezen maar leek me leuk om ook mee te praten! Succes allemaal!!