Ja... Schreef ik afgelopen weekend nog dat ik zo misselijk was, is het nu ineens een stuk minder geworden... Ik heb nog steeds weinig eetlust, met name 's ochtends. 'S nachts voelt m'n maag wel naar. De rest van de dag een beetje een hol gevoel, en een enkele vlaag van misselijkheid. Maar eigenlijk is het amper misselijkheid te noemen. Verder soms ook weer trek. Wel nog last van veel boeren en maagzuur. Vorig jaar een MA gehad ( dit is de eerste zwangerschap sinds die MA) en toen werd ik ook ineens minder misselijk.... Maak me dus nogal druk. Ik mag donderdag as al voor een echo komen. Hoe zijn jullie ervaringen hiermee? Gebeurd dit vaker, bij een zwangerschap die wel goed gaat?
Bij de zwangerschap van mijn dochtertje werd ik op 4.2 dagen enorm misselijk. Vervolgens duurde dat een week, en ineens was het weg, van de 1 op de andere dag. In week 12 kwam het weer terug, en dat heeft geduurd tot 41.3 weken ( dus tot de bevalling ) Nu ben ik zwanger van ons 2e kindje, en ook exact op 4.2 werd ik extreem misselijk. Dit heeft 2 dagen aangehouden, en nu ben ik dus ook niet misselijk meer. Ook ik maak me er zorgen om, maar ik weet ook dat iedere zwangerschap qua symptomen anders kan zijn, en meer dan wachten op de 1e echo, kun je niet. Ik wens je heel veel succes !!