bij 8.5 maand minder eetlust..

Discussion in 'Voeding' started by Magdalena6, Jul 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

Mar 5, 2008
    1,492
    0
    0
    mijn dochter is middels alweer 9 maand maar sinds een week of 2
    heeft ze minder eetlust.. allang pap , fles en koekjes + drinken vindt ze nog echt lekker , zoals brood en warm eten wil ze eigenlijk niks van hebben..als ik het haar aanbied dan trekt ze al een vies gezicht en kijkt ze de andere kant op.. daarvoor had ze (bijna) geen moeite mee.. al is ze nooit echt een warm eter geweest..

wat zou het kunnen zijn ?

2. sanna01

sanna01 Lid

Jul 2, 2009
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn dochter nu 8,5 maand had 1 week geleden precies het zelfde. Eten was een drama. Pap weigerde ze, brood ging ze meer gooien en warm eten was DRAMA ik zat echt uuuuuren om iets erin te krijgen. op een gegeven moment zei mijn man laat het! laat haar maar even honger lijden ze gaat vanzelf wel weer eten. Nou een paar dagen gedaan (had het er erg moeilijk mee was bang dat ze te weinig binnen kreeg) en ja hoor na 5-6 dagen madame at weer. Pap gaat erin, brood (nog wel moeilijk 1 boterham voor 3/4) en de warme hap gaat er ook weer in. Dus niet dwingen zou ik zeggen

3. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    idd niet dwingen. Hoeveel flessen krijgt ze nog?

4. 4days

4days Niet meer actief

Het is niet meer dan normaal dat ze minder gaan eten. Ze gaan ook veel minder hard groeien, dan hebben ze minder voedingsstoffen nodig. Ik zou vooral niets proberen te forceren. Als ze honger hebben eten ze echt wel!

5. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

Mar 5, 2008
    1,492
    0
    0
    (6.30uur) ochtends krijgt ze een 1 fles , 200 ml..
    ( 11.30) voor het slapen 1 fles , 200 ml ( drinkt ze maar de helft van)
    en soms ook nog pap..
    (19.00) pyjama - fles.. 250 ml..

6. Anneke99

Anneke99 Bekend lid

Dec 18, 2007
    613
    0
    0
    oh ik ben niet alleen! ik heb hier ook hetzelfde probleem.
    Mijn zoontje eet een paar hapjes en spuugt de rest weer uit omdat hij dat leuk vindt blijkbaar. BV lukt nog wel redelijk. Hij kan niet uit de fles drinken, ik gaf alles met een lepel zoals pap en groente of fruithapjes. Hoop dat het snel over is ;)

Share This Page