Hallo allemaal, Ik heb een vriezer la vol met moedermelk. Door verdenking op KMA kan mijn zoontje die melk niet drinken. Ik zit nu op een melk soja en kippen ei eiwit vrij dieet. Kan ik iemand hier blij maken met deze melk? Anders moet ik het weg gooien of heel veel pannenkoeken voor mijn andere kinderen maken Groeten Tanna
Ik zou het nog even afwachten, omdat je zegt verdenking van KMA. Borstvoeding in de vriezer is lang houdbaar.
dat is het probleem in het begin heb ik fulltime gekolfd omdat hij niet groeide en door de stand van zijn kaak niet genoeg voeding binnen kreeg. Aangezien ik zeker in het begin veel meer melk produceer dan mijn kindjes nodig hadden heb ik vooral veel van de eerste maand. Daarnaast is er voor gekozen om pas te provoceren na de jaar wisseling. Doordat hij nu pas wat rustiger wordt. In januari is het grootste gedeelte van de voorraad al over de datum. Ik vind het zo zonde om dat deel weg te gooien. groetje Tanna
Jammer dat de melk niet koemelk vrij is! Ik ben hard op zoek naar donormelk, maar wel koemelk vrij! Biedt het anders eens aan op Borstvoeding Centrum Moedermelk Netwerk. Zijn in NL veel vrouwen die ongetwijfeld interesse hebben!
Ik zal het daar eens aanbieden ik heb het alleen wel on gevroren voor eigen gebruik. Wel gewoon volgens de normale regels, maar weet niet of dat ook hun regels zijn. De kogelvrij vrijen melk gaat hier helaas schoon op. Anders had je het zo mogen hebben.