Hoi Sinds ik zwanger ben heeft mijn vriend tijdens de seks minder "plaats" binnenin bij mij. Nu voelde ik toenstraks na het douchen, om te zien of het altijd zo is, of dat het alleen is als we vrijen. Nu, op een 3cm ofzo, voelde ik echt een serieuze bobbel. Ik veronderstel dat dit dan de baarmoeder is? Is dat werkelijk zo? En is het normaal dat die dan zo laag zit, en ik hem kan voelen? Weet niet goed of ik me nu zorgen moet maken of niet.
De baarmoeder komt pas omhoog vanaf ca. 12 weken, maar hij groeit natuurlijk wel, dus het zou kunnen. Maar wat ook kan is dat je sowieso wat meer 'uitgezet' bent (en dus krapper van binnen) door de betere doorbloeding van het hele gebied down there. Ik heb zelf de eerste 16 weken geen seks gehad (ja arme lief maar ik was kotsmisselijk). Heb er dus geen ervaring mee, maar heb mn vent er nooit over gehoord.
Dankje voor het antwoord! Mja het is nu ook krapper maw, dus ligt niet percé aan het opgewonden zijn ofzo. Volgens sommigen is het de baarmoedermond? Nou geen idee hoor Voelt maar raar, lijkt wel een gezwel ! Maar is het normaal niet Baby zal wel goed groeien, en aangezien mn buik niet dikker wordt, zoekt ie dus blijkbaar een andere uitweg. (zolang ie binnenkort maar niet buiten hangt... ) Maar 12wk is volgende week al, dus normaal zou het vanaf dan dus stilaan moeten hoger zitten.
Het is daar binnen natuurlijk anders. Mijn man merkt het ook maar dat komt bij mij door de baarmoedermond. Ik zou het anders even vragen aan de HA of VK. Succes en sterkte en geniet van je zwangerschap!
Moet volgende week naar de gynae, en de week erna naar de vk, dus kan het dan wel vragen. Als het de bm is, dan zit hij tegen dan wss hoger en is het wss ook al weg. Zal het wat in het oog houden en zien of het niet te groot wordt ofzo (stel dat het toch iets is dat niet goed zit)