Hoi, Ik moet een nieuwe zomerjas hebben, maar ik heb niet zoveel geld. Nu heb ik op H&M gekeken en daar staan best leuke jasjes, maar ik denk niet dat ik die met een dikke buik aankan. Ik weet dat er wel speciale positiejassen zijn in speciaalzaken, maar die jassen zijn natuurlijk 100 euro ofzo. Voor een zomerjas die ik dan maar een tijdje aandoe vind ik dat teveel. Korte jasjes, zoals een spijkerjasje. Is dat wat? Hoe hebben jullie dat gedaan of hoe doen jullie zwangeren het nu met een jasje?
Tsja, ik moest de hele winter door met een zwangere buik. Dus ik heb wel echt een zwangerschapsjas moeten aanschaffen. Nu zou ik het oplossen met een grote trui denk ik. De h&m heeft soms ook positie kleding (inclusief jassen) trouwens. En dat is een stuk voordeliger dan een jas bij zo'n positie mode zaak Het gekke is dat ik geen jassen op de h&m site kan vinden. Maar ik dacht dat ik er laatst wel een in een winkel had gezien. Je zou dus even kunnen kijken..
Dat dacht ik dus ook ja, maar online dus niets kunnen vinden. Ik ben nu ziek thuis, dus vandaar dat ik iets online wilde bestellen, maar ik zal toch volgende week naar de HM moeten sjokken ben ik bang...
Ik ga denk ik ook geen jas kopen.. Heb een zomerjasje en die laat ik gewoon open denk ik.. Ander een lekker vest Maar na deze barre winter verwacht en eis ik een lekkere warme zomer waarbij we geen jas aanmoeten
Marktplaats kijken Heb ik mijn winterjas ook vandaan en die was zo goed als nieuw! Hij is nog steeds helemaal prima, en ben er echt super blij mee!!
Inderdaad een jas voor 40 euro bij H&M. Zelf heb ik eens poncho van prenatal via marktplaats gekocht, colbertje eronder en ik kan prima de lente en zomer door!
Ik had een positiejas via marktplaat voor de winter gekocht, maar ik heb nog steeds vaak mijn gewone winterjas aan.. 't gaat nog net Voor de zomer heb ik niets, maar ik zou ook echt geen jas kopen als ik jou was. Doe lekker een dik lang vest aan joh, ben je veel goedkoper uit.
Ik had gewoon een spijkerjas en denk dat ik die deze zomer gewoon weer ga gebruiken. Mocht het frisjes zijn doe ik er altijd een sjaal bij om! Succes met shoppen!
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap ook gewoon een lekker warm vest aangehad, ging echt prima. Nu ook in de zomer hoog zwanger, maar ik ga er geen jas voor hoor, ik hoop er ook geen een nodig te hebben
Ik was hoogzwanger in de winter en ik heb mijn gewone jas aan kunnen houden. De rits kon nog net dicht. Een positiejas zou ik niet kopen, zonde van je geld. Koop dan een poncho, vest of fleecetrui. Die zijn vaak goedkoper dan een jas en rekken mee.
Ik heb een blazer en dannde onderste knoop open houden en ook een trenchcoat. Werkte bij zoontje ook goed dus ga er deze keer ook gebruik van maken.
Op de site van de H&M staat wel een leuke en ook redelijk goedkoop. Ik ga hem ook bestellen. Vorige zwangerschap miste ik echt een jas. Toen veel vesten gedragen maar ik miste toch steeds zakken om iets in te doen.
Ik heb een spijkerjasje van de H&M gekocht, die kan niet dicht maar houdt net wat wind tegen. Leuk vest eronder en sjaal bij gekocht dus laat de zomer maar komen!
Ik probeer het te doen met een dikke trui of vest, ik hoop namelijk helemaal geen jas nodig te hebben deze zomer Hoop dat het snel warmer word want ik pas niet echt meer in m'n normale winterjas en vind het echt zonde van m'n geld om er nog één aan te schaffen
Ik ben bij de prenetal geslaagd voor een winterjas (ben 13 mei uitgerekend dus zomerjas niet meer nodig) Deze was best prijzig maar je kunt hem naderhand ook gewoon aan. Je ziet niet dat het een positiejas is.