Zomerjas?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Boomie2012, 5 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boomie2012

Boomie2012 Bekend lid

3 jan 2012
    526
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik moet een nieuwe zomerjas hebben, maar ik heb niet zoveel geld. Nu heb ik op H&M gekeken en daar staan best leuke jasjes, maar ik denk niet dat ik die met een dikke buik aankan. Ik weet dat er wel speciale positiejassen zijn in speciaalzaken, maar die jassen zijn natuurlijk 100 euro ofzo. Voor een zomerjas die ik dan maar een tijdje aandoe vind ik dat teveel.

Korte jasjes, zoals een spijkerjasje. Is dat wat? Hoe hebben jullie dat gedaan of hoe doen jullie zwangeren het nu met een jasje?

2. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Tsja, ik moest de hele winter door met een zwangere buik. Dus ik heb wel echt een zwangerschapsjas moeten aanschaffen.
    Nu zou ik het oplossen met een grote trui denk ik.

De h&m heeft soms ook positie kleding (inclusief jassen) trouwens. En dat is een stuk voordeliger dan een jas bij zo'n positie mode zaak:)
    Het gekke is dat ik geen jassen op de h&m site kan vinden. Maar ik dacht dat ik er laatst wel een in een winkel had gezien. Je zou dus even kunnen kijken..

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik zou inderdaad eens bij een H&M winkel kijken, want volgens mij hebben ze gewoon positiejassen.

4. Boomie2012

Boomie2012 Bekend lid

3 jan 2012
    526
    2
    18
    NULL
    NULL
    Dat dacht ik dus ook ja, maar online dus niets kunnen vinden. Ik ben nu ziek thuis, dus vandaar dat ik iets online wilde bestellen, maar ik zal toch volgende week naar de HM moeten sjokken ben ik bang...

5. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    ik ben in de zomer ook uitgerekend
    ik ga voor een lekkere vest
    ga ook geen jas kopen

6. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik ga denk ik ook geen jas kopen.. Heb een zomerjasje en die laat ik gewoon open denk ik.. Ander een lekker vest :)

Maar na deze barre winter verwacht en eis ik een lekkere warme zomer waarbij we geen jas aanmoeten :p

7. Stephanie87

Stephanie87 Niet meer actief

Marktplaats kijken:)
    Heb ik mijn winterjas ook vandaan en die was zo goed als nieuw!
    Hij is nog steeds helemaal prima, en ben er echt super blij mee!!:)

8. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    Ik heb van h&m een zomerjas gekocht, positiejas! En die was 40€

9. Flowerz

Flowerz Bekend lid

3 jan 2010
    537
    0
    0
    Inderdaad een jas voor 40 euro bij H&M.
    Zelf heb ik eens poncho van prenatal via marktplaats gekocht, colbertje eronder en ik kan prima de lente en zomer door!

10. Baboes

Baboes Actief lid

26 jan 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb bij c&a kunnen slagen. Daar hebben ze erg veel jassen die iets ruimer vallen.

11. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    Ik had een positiejas via marktplaat voor de winter gekocht, maar ik heb nog steeds vaak mijn gewone winterjas aan.. 't gaat nog net :)

Voor de zomer heb ik niets, maar ik zou ook echt geen jas kopen als ik jou was. Doe lekker een dik lang vest aan joh, ben je veel goedkoper uit.

12. Fieksels

Fieksels Actief lid

24 aug 2012
    153
    0
    16
    Noord Holland
    Ik had gewoon een spijkerjas en denk dat ik die deze zomer gewoon weer ga gebruiken. Mocht het frisjes zijn doe ik er altijd een sjaal bij om!

Succes met shoppen!:D

13. Rianne86

Rianne86 Actief lid

11 jul 2011
    114
    1
    0
    Ik heb bij mijn vorige zwangerschap ook gewoon een lekker warm vest aangehad, ging echt prima. Nu ook in de zomer hoog zwanger, maar ik ga er geen jas voor hoor, ik hoop er ook geen een nodig te hebben ;)

14. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik was hoogzwanger in de winter en ik heb mijn gewone jas aan kunnen houden. De rits kon nog net dicht. Een positiejas zou ik niet kopen, zonde van je geld. Koop dan een poncho, vest of fleecetrui. Die zijn vaak goedkoper dan een jas en rekken mee.

15. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
  16. mamadk

mamadk Actief lid

29 jul 2012
    344
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb een blazer en dannde onderste knoop open houden en ook een trenchcoat. Werkte bij zoontje ook goed dus ga er deze keer ook gebruik van maken.

17. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Op de site van de H&M staat wel een leuke en ook redelijk goedkoop. Ik ga hem ook bestellen. Vorige zwangerschap miste ik echt een jas. Toen veel vesten gedragen maar ik miste toch steeds zakken om iets in te doen.

18. melanie89

melanie89 Lid

1 jun 2012
    95
    0
    6
    Ik heb een spijkerjasje van de H&M gekocht, die kan niet dicht maar houdt net wat wind tegen. Leuk vest eronder en sjaal bij gekocht dus laat de zomer maar komen!

19. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik probeer het te doen met een dikke trui of vest, ik hoop namelijk helemaal geen jas nodig te hebben deze zomer:D
    Hoop dat het snel warmer word want ik pas niet echt meer in m'n normale winterjas en vind het echt zonde van m'n geld om er nog één aan te schaffen:)

20. bloemetje86

2 sep 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben bij de prenetal geslaagd voor een winterjas (ben 13 mei uitgerekend dus zomerjas niet meer nodig) Deze was best prijzig maar je kunt hem naderhand ook gewoon aan. Je ziet niet dat het een positiejas is.

Deel Deze Pagina