Hallo dames, Zal ik een test wagen of niet? Heb 23 mei eisprong gehad volgens de arts, 24 mei helder bloedverlies 4 dagen lang. Zit nu 2 weken na eisprong, een testje wagen of niet? Zou ik uberhaupt nog wel ongi worden na die bloeding?? Liefs cindy
ik zou het wel doen maar dat komt omdat ik nooit kan w8 met testen haha en als posi is weet je meteen dat je zwanger bent maar ja als ie negi is weet je eigenlijk nog niks. maar goed ik persoonlijk zou wel testen.
Vreemd, bloedverlies direct na de eisprong maar met een testje weet je zeker waar je aan toe bent, en 2 weken na eisprong testen is normaal, succes, spannend!
Ja dat klopt idd maar ben zo bang voor weer een teleurstelling....denken jullie wel dat ik nu nog een menstruatie kan verwachten?? Liefs
ik zou het eerlijk gezegt nie weten ik zou echt gewoon testen want stel je bent wel zwanger dan weet je het ook meteen.
als je arts zegt dat dat je ei was? Wel vreemd hoor die flinke bloeding van 4 dagen.. naja 14 dagen na je ei kun je testen! DO GIRL