Ik ben voor de eerste keer zwanger. Heb een week een soort menstruatie pijn gehad. Alleen voel al 2 dagen amper wat, dit is wel normaal hoop ik . Pff ben echt een stresskip hoor! Weet nu sinds een week dat ik zwanger ben. Ben blij als ik die echo heb gehad
Die zorgen zijn heel herkenbaar; ik was erg bang omdat ik tot week 8 NIETS voelde en niet misselijk was. Bedenk dat elke zwangerschap anders is
Ok ik hoop maar dat ik sowieso niet misselijk meer ga worden. Ben jij na die 8 weken wel misselijk geworden?
Ik riep dat ook in het begin en heb daarna de longen uit mijn lijf gespuugd. Ben nu pas sinds 2 dagen dat ik niet meer zo misselijk ben en me beter voel. Echt andere kwaaltjes als moe zijn had ik ook niet.
ik ben bang om misselijk te worden,omdat ik dat nooit ben en nooit hoef over te geven. Naja ik zie het wel en anders is het pech kan er niets aan veranderen. Heb nog geen 1 keer een misselijk gevoel gehad. Nouja 1 keer toen een client van mij hutspot stond te koken om 9uur smorgens bahhhh
Bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook de eerste weken helemaal niets gevoeld... bij de eerste echo was ik dan ook zeer opgelucht om te weten dat er echt een minimensje in me zat...
Allereerst van harte gefeliciteerd!! Dit is ook mijn eerste zwangerschap. Ben nu 6 weekjes zwanger!! Sinds ik weet dat ik zwanger ben, is eigenlijk geen één dag echt hetzelfde. Heb nog niet hoeven spugen, maar heb wel vlagen van misselijkheid gehad. Ook ben ik niet mega moe ofzo! Heb wel onwijs zere boobies!! Eergisteren voelde ik wat steekjes in de omgeving van mn baarmoeder, maar das nu ook over. Het is een beetje dubbel! Aan de ene kant hoef ik al die kwaaltjes niet zoals mega beroerd en misselijk zijn, maar aan de andere kant geeft dat wel een bevestigend gevoel
Nog even over die menstruatiepijn. Dat had ik ook alleen in de eerste 1,5 week. Dat verdwijnt inderdaad.
Ik heb nu die menstruatiepijnen en denk elke keer, oh zie je wel, ga toch nog ongesteld worden (of eigenlijk is het dan een mini mk niet?). Ik ben altijd erg nuchter (van we zien wel hoe het loopt), maar hiermee is het toch anders . Ik denk dat als die ineens wegzijn dat ik me dan ook zorgen zou maken. Alles lijkt ineens uitvergroot wat emoties betreft omtrent dat rijstkorreltje in m'n buik....
Ik heb die krampen nog steeds maar ze zijn wel iets veranderd ten opzichte van vorige week. Moe ben ik wel maaja niet gek als ik maar 4/5 uurtjes slaap snachts
Ik voelde me ineens een stuk minder zwanger, heb toen de vk gebeld en die gaf aan dat het normaal is. Nu ik een klein buikje zie groeien en ik me weer zwanger voel ben ik ook een stuk zekerder. Als je twijfelt, gewoon je vk bellen
Ik heb me weer 2 dagen niet zwager gevoelt, alleen nu na het avondeten brrrr voel ik me wel weer zwanger. Denk dat het toch onzekerheid is. Die krampen heb ik al even niet gehad, zal allemaal wel kloppen. Ik heb vrijdag mijn eerste echo denk dat ik het dan pas echt ga geloven of in ieder geval iets meer dan nu
Hallo, het is normaal dat je je onzeker voelt, ik heb van dag 1 af aan dat ik wist dat ik zwanger was totaal geen klachten gehad, Alleen dat ik erg moe was en zere borsten had. het ongi gevoel hoef niet speciaal op een mk te duiden, er gebeurt nu van alles in je lichaam en je baarmoeder. Ik had ook regelmatig het onzekere gevoel, maar dat ik bij mij nu pas echt weg na een goede 20 weken echo en dat gerommel nu in me buik, Ik zal me niet gauw druk maken en geniet ervan dat er een wonder groeit in je buik!
Ha, 1,5 week geleden had ik alleen bij vlagen af en toe een soort van misselijk gevoel. Dus ik riep steeds na, ik ben helemaal niet misselijk, relaxed. Tot deze week...man man wat ben ik af en toe beroerd... Kan er dus zomaar ineens zijn..!
Ik heb op het begin ook niks gevoeld. Wist in de eerste instantie ook niet dat ik zwanger bleek te zijn. Maar ik snap de onzekerheid wel. Tis fijn als je de eerste echo eindelijk gehad hebt
Hier ook niks. Word er ook erg onzeker van. Vooral omdat het mijn derde zwangerschap is. Bij de eerste twee was ik doodmoe, geen trek en ik luste niks. Bij de tweede was ik daarbij ook echt enorm misselijk en m'n borsten deden al pijn als je er naar keek. Nu heb ik niks, zelfs meer energie dan normaal.
Alles was goed op de echo gelukkig. Ben wel korter zwanger dan ik dacht nu 6 weken en 4 dagen Alleen heb de echo 10 feb gehad want 7 feb lukte het niet, moest dit namelijk bij de huisarts doen met een volle blaas, dat was geen success. Dus toen ik maandag bij een ander geweest en toen lukte het