Op 6 oktober heb ik een miskraam gehad. Ik bleek leeg vruchtzakje te hebben en heb cytotec gebruikt. Daarna een week bloed/bruinverlies gehad. Toen begon ik op 30 okt weer bloed te verliezen. Dit heeft tot 4 nov geduurd. Eerst twee dagen best wat bloed, daarna ging het richting bruin en werd steeds minder. Had hier geen buikpijn bij. Ik vroeg me toen af of ik ongesteld was. Leek me erg snel na de mk, maar wie weet... Afgelopen zondag had ik een ovulatietest die bijna positief was en 's avonds zo goed als wit, heel vreemd (misschien was de urine bij de eerste test te geconcentreerd). Toch even hoop dat er een eisprong was. Maar afgelopen dinsdag begon ik ineens weer bloed te verliezen, eerst heel weinig en meer bruin van kleur, inmiddels rood. Heb totaal geen buikpijn en het gekke is ook dat het 's avonds en 's nachts en begin van de ochtend weg is. Sorry voor het lange verhaal, maar is er iemand die dit herkend? Steeds maar bloed blijven verliezen na een mk?
Heb jij al een nacontrole gehad? Meestel krijg je een echo om te kijken of je baarmoeder echt leeg is. Sterkte meid Dikke knuffel
Nacontrole heb ik op 22 okt gehad en toen was m'n baarmoederslijmvlies nog niet helemaal normaal (moest een streepje zijn en zat nog een uitstulpseltje zal ik maar zeggen). Volgens de gyn niet erg, was meestal zo na een mk. Had toen geen bloedverlies meer en dat was het belangrijkst.