Na veel gedoe toch vaginale bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Loutje83, 4 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loutje83

Loutje83 Actief lid

11 dec 2007
    456
    1
    18
    thuishulp
    Oldenzaal
    Pff lang verhaal maar hopelijk kunnen jullie mij een beetje geruststellen.
    Ik ben in augustus 2008 bevallen dmv een geplande keizersnede van een gezonde zoon. Nu zijn we dus weer zwanger. Maar in de 18e week van mijn zwangerschap kwamen ze er achter dat mijn placenta door het litteken van de keizersnede heen ging. Een normale bevalling was niet mogelijk met alle horror verhalen van veel bloed verlies, baarmoeder verwijdering en de dood op de koop toe. Rond 29 weken zwangerschap met pijn opgenomen in het ziekenhuis in nijmegen. Vorige week echo gehad en nu blijkt dus nu de placenta omhoog is gegroeid dat ik dus helemaal geen ingegroeide placenta heb maar spataderen in mijn lies. Maar omdat toen mijn placenta nog laag zat dat niet goed was te zien.
    Nu heeft mijn gyn gezegd dat ik nu mogelijk wel normaal kan bevallen. Alleen kan ik nog steeds niet geloven dat het echt waar is en ben er een beetje bang voor. Bang dat het alsnog fout gaat. Is het erg om dan alsnog voor een keizersnede te kiezen? Begrijp me niet verkeerd liefste beval ik op de natuurlijke weg maar na alles wat ik heb meegemaakt de afgelopen maanden kan ik het nog niet voor de volle 100% vertrouwen.

Sorry voor het lange verhaal.

Liefs Marlou

2. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Ik kan me je onzekerheid goed voorstellen.
    Volg je gevoel, als jij toch liever voor een keizersnede gaat omdat je er nog niet gerust om bent zou ik voor de keizersnede kiezen (mits de gyn het ook goedkeurd dan)
    Erg is het zeker niet om voor een keizersnede te kiezen als je de keus hebt volg dan gewoon je gevoel wat jou het beste lijkt.

Deel Deze Pagina