maandstonden, geen maandstonden? Hoe zit het nu?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sue, 30 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sue

Sue Lid

30 jun 2010
    9
    0
    0
    New York
    Hoi Dames!

Sinds april ben ik gestopt met de pil, allemaal erg nieuw want mijn man en ik hebben besloten voor ons eerste kindje te gaan. De eerste maand 'ontpillen' hebben we nog veilig gevreeƫn, maar nu mag het helemaal komen! Ik ben ook erg ongeduldig. Mijn eerste maandstonden kwamen 5 dagen later dan voorzien, maar ik was al lang blij dat mijn cyclus al "normaal" werkte na jaren van de pil.
    Nu ben ik weer 5 dagen over tijd... Ik voel me wel niet speciaal anders, maar ik vroeg me af of het kan zijn of je eerst een normale cyclus hebt en dat je maandstonden dan weer een hele tijd uitblijven. Voor de pil was ik heel regelmatig, dus het doet me twijfelen... Ik durf nog geen test te doen uit schrik voor ontgoocheling. Heeft iemand hier ervaring mee?

Bedankt!
    Groetjes

2. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Het kan zijn dat je cyclus even van slag is dus onregelmatige cyclus hebt na de pilstop, dit kan 1 maand duren maar ook langer. Sommige vrouwen hebben gelijk een mooie cyclus.
    Succes

3. MwMariska

MwMariska Actief lid

8 jun 2010
    331
    0
    0
    Doetinchem
    Hoi hoi,

Ook ik ben gestopt met de pil en gelijk een mooie cyclus de eerste keer maar toen... Toen begon het onregelmatig te komen dus het kan ook dat jou ongi deze keer ook later komt.

Groetjes Mariska

4. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Bij mij was het meteen vrij regelmatig, maar het kan ook voorkomen dat je ineens van 28 naar 40 dagen gaat. Dat heet ontpillen, en kan best een paar maandjes duren. Succes!

5. nataik

nataik Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.992
    0
    0
    verzorgende
    Ik heb dit ook gehad, na het stoppen aardig regelmatig, na een uitschieter is mijn cyclus langer geworden.
    zal vast wel ontpillen zijn.
    Succes! ;)

6. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    hey meid je moet er niet teveel op rekenen dat je gelijk een regelmatige cyclus hebt...kan wel een half jaar duren!

sommigen hebben wel gelijk een regelmatige cyclus maar de meesten niet...

maar als je overtijd bent zou je natuurlijk een testje kunnen wagen...wie weet is het gelijk raak!

xxx

7. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Gewoon even een testje doen om te kijken of je niet zwanger bent. Er zijn zat vrouwen die meteen na het stoppen zwanger zijn, maaaar het kan ook zo zijn dat je gewoon een langere cyclus hebt. Tempen helpt bij het vinden van je ei, zo voorkom je dat je niet precies weet wanneer je NOD is.

8. Sue

Sue Lid

30 jun 2010
    9
    0
    0
    New York
    Bedankt voor jullie inzichten en ervaringen... Als ik ze volgende week nog niet heb, doe ik een testje. Maar zoals ik al zei: ik voel me niet speciaal anders, dus ik denk niet dat het zover is. Ik hou jullie op de hoogte! xxx

9. Sue

Sue Lid

30 jun 2010
    9
    0
    0
    New York
    Gisteren een testje gedaan, was toen een dikke week overtijd... POSITIEF! Ik ben zwanger! Hoewel ik het zelf niet echt geloof.. Morgen even naar de gynecoloog bellen om een afspraak te maken. Ik is allemaal nogal overweldigend. Help, wat nu?

10. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
    ik kan me voorstellen dat je het nog niet kan geloven... maar een streep is een streep ;)
    ik ben beide keren na het stoppen van de nuvaring binnen 2 maanden zwanger geraakt... ook ongelovig, maar echt waar!
    geniet ervan! en maak je niet druk over wat nu, het wijst zich allemaal voorzich... eerst genieten!!

11. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Gefeliciteeerdd !!

Deel Deze Pagina