Zelf ben ik nog niet bij de gyn geweest, dus weet niet precies wanneer ik uitgeteld ga zijn maar als ik even van mijn cyclus uitga zal het eind juli worden. een foto post ik straks, hoop dat er al meiden zijn die nu willen posten!! het zullen nu niet heel dikke 'zwangere' buikjes zijn, maar goed, darmbuikjes kunnen ook al zichtbaar zijn toch! zelf merk ik wel al een enorme groei.. wie nog meer een juli 2012 mama?
Hee ik post morgen wel even mn fototje. Maar nog niet veel te zien hoor,ondanks 2 zwangerschappen. Ja volgens mn berekening ben k 26juli uitgerekend. Over 2 wkn de eerste echo gelukkig dan meer zekerheid x
ziet er nog heel minimaal uit maar ik moet zeggen dat ik wel een soort van spanning op mijn buik zie.
Ik ben normaal uitgerekend op 28 juli 2012, dus vandaag 3weken en 5 dagen zwanger. Dit is mijn buikje ...
er was al een juli buikies topic! http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/314370-buikfotos-juli-2012-mamas.html
Hallo dames, ik meld me voor het eerst hier, vandaag getest en ik word volgens de berekingen eind juli mama van ons 2e kindje
Woww ik schrik echt van sommige buikjes... Haha niet verkeerd bedoeld hoor, ik verheug me ook alweer zoooo op die buik, heerlijk Maar ik bedoel meer... hoe wil je dan in vredesnaam tot 12 weken verbergen dat je zwanger bent?? Bij mijn eerste begon je pas met 10 weken een beetje iets van bolling te zien :s hoop dat dat nu iets eerder is! Maar hoe verbergen jullie dat? Krijgen jullie al reacties van bekende met de vraag of je zwanger bent?