hoi, niet dta het heel erg zou zijn hoor maar een strakke buik is natuutlijk mooier . bij alicia was ik 18 kilo aangekomen en vooral me kont en billen waren 2e x zo dik en had er dus strae op gekregen. me buik is echter streeploos op een paar inieminie streepjes op me lovehandels na die je nu niet meer ziet na 1 jaar. kwa gewicht was ik na 2 maanden weer bijan op me oude gezicht en me buik is nu naar 1 jaar weer zuper strak als vanouds. nu zijn we bezig met nummer 2 en als dit gata lukken ebn ik toch wel nieuwschierig hoe dit zal gaan verlopen. bij alicia ben ik bevallen met 39 wk en denk als ze 2 wk langer had blijven zitten ik misschien wel was gaan scheuren want alles zat echt strk en voelde het trekken. wie had bij nummer 1 ook geen strae op de buik en kreeg dit wel met nummer 2. ik smeer me met de zwangerschap zowiezo elke dag in van top tot teen wan baat het niet schaad het niet . je kan toch geen zwangerschappen vergelijken ik weet het maar is puur nieuwschierig heid. als ze mijn zien vragen ze altijd waar heeft het kind gezeten dan en ja daar ben ik best trots op want had dat niet verwacht dat me oude broeken me ooit nog te groot zouden worden.
Hier iemand die bij de eerste zwangerschap geen strae had en bij de tweede wel. Bij de eerste zwangerschap was ik ongeveer 10 kilo aangekomen en bij de tweede misschien 12 kilo. Bij de tweede ontstond de strae pas in de laatste 3 weken van de zwangerschap.
Bij beide geen striae. Wel bij de tweede ongeveer 2 kilo zwaarder en moet zeggen dat ik bij de eerste eerder op gewicht was, na een maand of drie. Nou nog steeds drie kilo zwaarder als voorheen.
ik heb bij alledrie mijn zwangerschappen geen straie gekregen. terwijl ik bij de laatste 24 kg ben aangekomen maar geen striempje te bekennen. groetjes diana
Hoi Hier bij de eerste geen streepje te bekennen en 22 kilo aangekomen..nu ruim 37 weken zwanger van de tweede en 11 kilo aangekomen..minder dus dan bij nummer 1..en toch een paar streepjes gespot..het zijn er maar twee maar als ik over tijd ga lopen ben ik bang dat het er meer worden.. geeft dus geen garantie dat je bij de eerste streeploos bent en bij de tweede ook jammer genoeg...
Heb het wel in me pubertijd gekregen (bij mijn heupen) door overgewicht wat ik toen had. Maar me buik is na 2 zwangerschappen nog steeds striae vrij Neem anders kijkje in me album, staan 2 foto's van me buik in 7 wkn na me bevalling....