bij de 2de minder pijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door HabibiAna, 19 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Hadden jullie bij je 2de kind ook minder bandenpijn? Kan me herinneren dat ik het begin van mn 1ste zwang. heel erg veel steken had en het groeien van de baarmoeder echt voelde. Nu heb ik dat helemaal niet, maar mn buik is wel gegroeid.
    Het lijkt me best logisch, omdat alles al een keer eerder uitgerekt is geweest. Hebben jullie dit ook zo ervaren?

2. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Ik heb juist bij de 2e veel meer bandenpijn.
    Sond ervan te kijken. Bij mijn 1e had ik in het begin nergens last van. Nu groeit mijn bm sneller en heb ik vanaf het begin echt last van. En tegenwoordig ook pijn aan mijn schaambeen. (bij de 1e niet) volgens mijn vk is het normaal om bij de 2e meer last te hebben. Maar gelukkig is het bij iedereen anders. Ik zou me toch niet al teveel druk maken.;)

3. Paddington

Paddington Niet meer actief

ik heb nu veel meer last van bij de 1ste toen had ik helemaal niet kan nog komen bij je

4. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    oh..dan hoop ik maar dat hier alles goed gaat;)

5. Paddington

Paddington Niet meer actief

tuurlijk gaat alles goed elk lichaam kan anders reageren en je bent nu pas 9 weken ik kreeg pas last bij 20 weken ongeveer

6. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Oh, d8 dat je in het begin al veel last had. We zullen zien hoe het verder zal lopen:)

7. Dana

Dana Niet meer actief

ik heb nu net zoveel bandenpijn als bij de eerste. ;)

8. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik had in het begin juist meer last van bandenpijn. Echt bij niezen, plotselinge bewegingen..
    Maar na de 8-10 weken was dat over, en sindsdien gaan de kwaaltjes gelijk op als vorige keer..

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    hier veel meer wel pas vanaf 20 weken idd. soms kan ik niet lopen van de pijn het is dan net of er een spier heel strak gespannen staat

10. Lara1980

Lara1980 Niet meer actief

Ja, dit keer (nog) geen last gehad van die echt pijnlijke steken die ik bij mijn eerste zwangerschap wel had. Dit keer (tot nu toe) alleen licht zeurende pijn af en toe. En ook nog geen bekkenpijn nu; dat was mijn vorige zwangerschap ook wel anders!
    Maar het verschilt dus erg, lees ik hier :)

11. Leliana

Leliana Niet meer actief

Bij mij is het dit keer ook erger als bij de eerste zwangerschap .. terwijl ik toen zwanger was van een tweeling!! (?)

12. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Hier ook tot nu toe minder bandenpijn. Een dag wel erg gevoelig, maar verder is het vrij rustig.

Deel Deze Pagina