Meiden, Iets waar ik al lang mee ''worstel'. Ik ben ruim een jaar geleden voor de eerste keer zwanger geraakt (en het helaas weer verloren) en had toen al een week vantevoren echt vollere en gespannen borsten en was niet misselijk de eerste weken, vanaf +/- week 6 had ik moeite met heel specifieke geuren. Nu wij opnieuw aan het proberen zijn zwanger te worden, merk ik dat als ik merk zo een week voor NOD dat mijn borsten niet vol of gespannen zijn en ik een beetje misselijk ben, ik er vanuit ga dat ik dus niet zwanger ben. Da's niet zo erg, maar ik ben wel benieuwd....zijn er meiden die de eerste keer echt totaal andere symptomen hadden dan de tweede keer? Dank alvast! Koosje
Wel verschillende symptomen, maar het begon pas verschillend te worden na zo'n 8 weken. De verschillen zijn ook niet heel erg groot. Ik heb nu heel veel hoofdpijn, iedere nacht. Had ik de 2 x ervoor niet. En ik reageer emotioneel wat anders. Vorige keren werd ik juist heel mild. Nu veel feller.
bij mij zijn alle symptomen PRECIES hetzelfde,maar dat kan toeval zijn want hoor er echt heeeeeele verschillende verhalen over...denk niet dat iemand dat in kan schatten voor je
Heel erg verschillend zelfs. Met de eerste twee was ik bijna gelijk misselijk, verder niet zoveel. Deze keer behalve zere borsten de eerste weken niets, toen alleen maar veel plassen en helemaal niks geen misselijkheid. Juist door het ontbreken van misselijkheid heb ik de eerste weken van de zwangerschap wel vermoed, maar dacht dat ik me aanstelde. Was notabene al 10 weken zwanger voordat ik testte