10 weken en 3 dagen zwanger, kindje nu al gevoeld?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door griekie, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Hallo,

Ik heb een vraagje. Vannacht werd ik wakker om 04:00 en at ik een banaan en dronk wat(staat klaar op m'n nachtkastje) nu kon ik niet meer slapen en toen ik op mijn rug lag voelde ik in een keer rechts een kriebelend plopje en doordat het zo kriebeld ging mijn linker been iets omhoog. Ik had toen echt zoiets van hey is dit mijn kindje. Hierna kwam het kriebelende plopje nog 3 keer. Ik ben heel tenger van mijzelf en het is ons eerste kindje. Voordat ik een zwangerschapstestje had gedaan wist ik ook dat ik zwanger was omdat ik rechts ook duidelijk iets voelde zitten.

Liefs

Griekie

2. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.752
    646
    113
    Gelderland
    Ik weet niet of het met 10 weken al kan... maar zoals je beschrijft lijkt wel het kindje inderdaad! Ik voelde onze kleine met 13 weken voor het eerst. Daarna weer heel lang niet hoor (dus maak je niet ongerust als je nu weer weken niks voelt).

3. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.752
    646
    113
    Gelderland
    Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!!!!!!

4. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Hi Mausi,

Thanks, als het goed is gaat een kindje van 7/8 weken bewegen, toch? Zeker als ik platlig ben ik erg dun en ik had echt zo'n gelukkig gevoel toen ik die plopjes voelde. Mijn gevoel zegt echt dit was je kindje die bewoog.

Nou ik ben benieuwd hoor zou wel gaaf zijn he als ik het nu al heb gevoeld.

Liefs

Deel Deze Pagina