Mijn overgroot oma wist altijd precies wanneer er iemand zwanger was, dat kon ze aan de ogen zien. toen mijn moeder zwanger van mij was wist mijn overgroot oma al dat ze zwanger was voordat mijn eigen moeder het wist................... !? ze heeft nooit aan iemand vertelt hoe ze dat deed! xxx model
Ja idd dat kan ... Ik was 8 weken zwanger toen ik een tante aan de kassa had en we waren an de klets en ineens zegt ze: "Je bent toch niet zwanger" !? Nou..pff... Heb toen op dat moment ontkend en toen ik het haar vertelde, zei ze ik zei het toch, ik zag het aan je uitstraling/ogen!
Heb het ook wel eens gehoord. Dus nu gaan we met z'n allen elke dag voor de spiegel staan en kijken of onze ogen glanzen!
als even een paar dagen wacht kan ik zeggen of je het aan ogen kan zien. Twee weken geleden riep mijn collega je glimt dus ben jij zwanger. Nou meiden ik weet van niets. Het zou wonderbaarlijk zijn als zij kon zien op dat moment, waarvan ik nog niets wist dat ik zwanger zou zijn. Of het was een wilde gok van haar, hihi/
denk ook eerder aan de uitsraling van je gezicht erbij,ja somiggen voelen dat denk ik gewoon aan hihih
Goh wat grappig om te lezen. Dus veel vrouwen hebben glans oogjes als ze zwanger zijn. Ga ik eens op letten hihihi
zeg ik tegen mijn man: en en zie je wat. Zegt ie: Schat je hebt hangogen. (boehoehoe...klopt wel ben wel moe. Het gekke is als ik moet slapen is de moeheid ook weg. Om knetter gek van te worden!)
Wat grappig dit! Heb net wel ff in de spiegel gekeken natuurlijk en mijn ogen glanzen wel en ik heb geen 1 adertje alles is mooi wit nja en dat gebeurd niet zovaak haha/ De tijd Zal het leren he!