Bij de dokter geweest!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door cristel28, 2 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anonymuisje

Anonymuisje Niet meer actief

Ligt er op die foto nou nog n test? En zo ja wat staat daar opdan?
    Of ben ik nu gek :(

2. cristel28

cristel28 Actief lid

24 okt 2010
    342
    0
    0
    Gemeente
    Groningen
    Ligt idd nog eentje hoor.. Staat een heeeeel licht streepje op, kreeg ik niet op de foto, dus de Predictor gedaan..

Gisteren ineens rose bij het afvegen.. De hele middag en avond door..
    Vanmorgen bij het opstaan verwacht dat ik dus mega ongesteld zou zijn.. Niets meer...

Ik snap er helemaaaaal niets meer van.,,,

3. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Dat kan goed als je zwanger bent hoor, dat licht roze verlies, hoor ik heel vaak.

Maar die onderste test is die nega of ook posi? En is die ook van predictor?

Je gaat vandaag prikken toch, dan weet je vanmiddag al de uitslag dat gaat heel snel, uhh..all weet ik niet hoe dat gaat als het door de huisarts aangevraagd word.

Weet dat ik (onder behandeling zh) meteen smiddags al te horen kreeg dat het hcg conform het aantal weken zwangerschap was.

Ik duim voor je hoor!

4. cristel28

cristel28 Actief lid

24 okt 2010
    342
    0
    0
    Gemeente
    Groningen
    Die is van sensitest geloof ik.. Zag ik een heel licht streepje, zo licht, dat ik hem als neg beschouw.. Kon niet zien of het roze of grijs was, vandaar..

Mijn HA vertelde dat ik maandag of dinsdag kon bellen voor de uitslag...

Dankjewel. Lief van je..

5. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Nog ff geduld nog dus :( Dacht dat je vandaag de uitslag al zou krijgen. Spannend! We blijven voor je duimen.

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    nou ben benieuwd hoe dit afloopt meid.. als je maar duidelijkheid krijgt en hopelijk met goed nieuws...

7. cristel28

cristel28 Actief lid

24 okt 2010
    342
    0
    0
    Gemeente
    Groningen
    Idd... Het liefst wil ik natuurlijk dat ik zwanger ben.. Maar wil nu gewoon duidelijkheid, als dat ik de vorm van een menstruatie is, ook prima, weet ik in ieder geval even waar ik aan toe ben...

8. vlindertje27

vlindertje27 Actief lid

22 nov 2010
    257
    0
    0
    Noord-Brabant
    Een voorzichtige proficiat...duim voor je dat het een zwangere uitslag mag zijn!

9. Dian04

Dian04 Lid

28 nov 2010
    87
    0
    0
    Noord Holland
    Christel ik duim voor je hoor.

Hoe kwam de ha er bij om een bloedtest te doen? Heb je dat zelf gevraagd? Ik ben woensdag bij de HA geweest maar die zei gewoon dat ik niet moest twijfelen als ik 4 posi testen had dan was ik echt zwanger. Dus daar ging ik weer met mijn ziel onder mijn arm....

Ik duim voor je hopen dat maandag THE day is voor je.

Dian

10. cristel28

cristel28 Actief lid

24 okt 2010
    342
    0
    0
    Gemeente
    Groningen
    Hoi hoi!
    Ik heb de HA gebeld met de mededeling dat ik ook heel erg vage testen heb, of negatieve.. geen een die knalpositief is..(behalve Predictor, maar die laat ik na alle verhalen links liggen)
    Mijn HA zei in eerste instantie afwachten, maar heb duidelijk aangegeven dat ik dat niet wil... Ik wil een antwoord, ben verdorie 5 dagen over tijd en krijg alleen maar vage testjes...
    Dus vandaar dat ik een bloedtest heb gekregen..

Ben nu gewoon ongelooflijk in de war... Voel me nog steeds zwanger.. Gisteren zat ik er ff helemaal doorheen.. Weet dat er dames zijn die langer overtijd zijn en nog meer geduld hebben, ik kan dat niet.. Wordt gewoon helemaal gek van die onzekerheid...

Waren jouw testen mooi positief dan?

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

wanneer krijg je de uitslag te horen?

12. cristel28

cristel28 Actief lid

24 okt 2010
    342
    0
    0
    Gemeente
    Groningen
    Maandag of dinsdag.. Hang maandagmorgen als eerste aan de telefoon natuurlijk..

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

jeetje moet je een heel weekend wachten. ik probeer zo snel mogelijk te pendelen voor je meid, ik ben alleen erg misselijk steeds en kan me er moeilijk op concentreren. Als je wel zwanger bent voor die tijd dan pendel ik wel op geslacht voor je

14. cristel28

cristel28 Actief lid

24 okt 2010
    342
    0
    0
    Gemeente
    Groningen
    Wat lief dat je daar aan denkt!

Ik zie het vanzelf verschijnen, lief van je !!

x

Deel Deze Pagina