Ik heb al n tijdje hevige buikpijn en nu is het sinds afgelopen zaterdag erger geworden, zelfs als ik wil gaan zitten moet ik rustig aan doen. Het lijkt wel of mn baarmoeder opgezwolle is ofzo... Morgen toch maar even langs de dokter.... Morgen horen jullie meer...
Ik weet niet hoe lang je gestopt bent met de pil, maar het zou van je ovulatie kunnen zijn. Maar zoveel pijn klinkt niet helemaal ok. Ben benieuwd wat de HA er van zegt.
Ik ben 14 augustus j.l. gestopt met de pil... Ik ga er ook van uit dat het met mijn ovulatie te maken heeft.Deze pijn heb ik nog niet eerder gehad... Een extra onderzoekje door de HA kan nooit geen kwaad.
Ik heb dat ook wel eens gehad...net of er geen ruimte was voor mijn baarmoeder ofzo...na een paar dagen zakte het af...ik dacht dat het misschien kwam door de eisprong ofzo?
Ik heb ook zoiets al vanaf afgelopen donderdag. Constant steken in mn onderbuik, het lijken net ongiekrampen, maar dna nog heviger. Mijn vriend en mn zus vinden allebei dat ik morgen toch even naar de huisarts moet gaan. Ik moet aankomende vrijdag of zaterdag ongie worden. Ik denk zelf dat de HA zegt dat ik t nog een aantal dagen af moet wachten. Misschien wil ie toch al testen, ik weet het niet. Ik ga in ieder geval toch maar wel morgen, misschien kan ie iets voor me betekenen. Jose laat je morgen wel even iets weten, ben wel benieuwd!!! Liefs, Duveldraakje
Hoi duveldraakje... Tuurlijk laat ik morgen iets weten... Moet er morgen om 14.40 zijn dus... Heb nog even geduld op de uitslag... Laat jij ook even weten of je bent gegaan en wat de HA zei...?
Tuurlijk dan steunen we elkaar een beetje toch. Ik hoop dat ik morgenochtend meteen langs kan komen. Wil echt weten hoe of wat het nu is. Liefs, Duveldraakje
Dat wil ik dus ook weten, het is voor mij lastig om op mijn werk te vertellen wat ik heb, omdat het allemaal mannen zijn...
Nou vanochtend naar de huisarts geweest. Het ging weer geweldig. Ik moet van hem nog een aantal dagen afwachten. Ik moet aankomende vrijdag ongie worden, maar hij wilde nu nog niet testen. Ik heb zelf wel al tests in huis gehaald. CB-tests. Maar ik wil het nu weten en ik ben bang dat als ik nu test er niks uit komt... :x De hele dag heb ik last van mn buik en ben ik ontzettend misselijk met vlagen en het enige wat ik wil doen is slapen. Maar als ik dan eenmaal op bed lig ben ik weer misselijk, maar heb ik tegelijk ook honger. Errug wazig allemaal. Ik hoop dat mn verhaal een beetje te begrijpen is..??? Nog een paar daagjes wachten en dan zien we wel. Liefs, Duveldraakje
Beter nog maar eventjes wachten met testen hoor....heb al vaker meiden voorbij zien komen die posi testen en toch ongi werden... Dus om teleurstelling te voorkomen.... Sterkte meis...
Ik mag zometeen naar de dokter toe, kijken wat zij zegt. Duveltje...helaas even afwachten...wij steunen je door dik en dun... Ik heb vanochtend een beetje gebloed dus denk ik toch voor de ongie. Als het maar door gaat zetten...Ik zou volgens de 28 cycles de 11 worden...beetje vroeg nu lijkt mij...Kan ook weer normaal zitten..gelukkig maar... Toch even bij de HA langs voor de zekerheid...
Zo even bij de dokter geweest... Ze heeft gevoelt aan mijn buik en geluisterd, ze kon niets raars horen,voelen... Ze zij dat het hoogstwaarschijnlijk kwam doordat ik met de pil gestopt was en mijn lichaam nu op eigen houtje de eisprong en de ongie zelf moest regelen....
Nou dan hopen we maar dat het raak is, aangezien je nog ongeveer 9 dagen moet wachten. Ik wil aankomende zaterdag gaan testen, al heb ik nu het gevoel dat de eraan komen. Heb net de hele middag ontzettende hoofdpijn gehad, maar ben nog steeds misselijk en mn buik doet nog steeds vreemd. :x ik heb echt een hekel aan wachten, maar ja we zullen zien. Liefs, Duveldraakje
Grrrr, wat verrot dames! Ik herken het wel! Ik ben afgelopen mei ook met de pil gestopt en ik had deze klachten ook. Wel in iets mindere mate, maargoed.... Anyway, de laatste keer dat ik dus ongie zou moeten worden werden de klachten ineens een stuk erger. Ik bleek dus wel zwanger te zijn... En nog steeds! Ik hoop voor jullie dat het op iets positiefs uitdraaid!!! Laten jullie het ons weten? Liefs!
Helaas is het voor mij voor deze maand voorbij. De zijn gekomen, eerder dan ik dacht maar goed. Heb nu ook echt ongipijn en ontzettende last van hoofdpijn. OP naar de volgende ronde!!! LIEFS, Duveldraakje