bij de dokter negatief getest..sniff

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marit36, 4 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    ik zie hem wel hoor dat 2de streepje.

liefs san.

2. Secretje

Secretje Actief lid

28 aug 2006
    372
    0
    0
    Wat vervelend om bij de huisarts zulk nieuws te krijgen.

Ik vind het eigenlijk ook raar. Er moeten namelijk echt zwangerschapshormonen in je urine hebben gezeten om een streepje op je zwangerschapstest te laten zien. In de gebruiksaanwijzing van mijn zwangerschapstesten staat dat je dan over een paar dagen gewoon weer moet testen.
    Al is het maar voor je gevoel, ik zou in jouw geval over een paar dagen gewoon weer testen.

Liefs Stephanie

3. Niet meer actief

Midstream test is een goede test en ook super gevoelig.
    Dus misschien dat die test bij de HA een stuk minder gevoelig is en dus het HCG niet detecteerde.

Idd wat secretje zegt; je moet HCG in je urine hebben wil een zw test positief uitwijzen. Ik denk dus dat je gewoon zwanger bent en ga je alvast heel voorzichtig feliciteren.

Liefs,
    Gerrina

4. Marit36

Marit36 Actief lid

21 aug 2006
    262
    0
    0
    morgen weten we meer, en idd al ist maar voor mn gevoel , dat ik morgen ga testen staat vast :) liefs,
    Marit

5. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Heel veel succes morgen met testen, en hopelijk staat er dan een duidelijkere streep, het hcg vermeerdert zich wel pas na 3 dagen, dus het kan ook best zijn dat je weer zo'n heel licht streepje krijgt en dan zou ik na een paar dagen gewoon nog een keer testen om te kijken of het donkerder is geworden. Wat betreft leeftijd en hcg, dat maakt volgens mij niks uit, wel heeft de ene vrouw wat meer hcg van zichzelf dan een ander en stijgt het hcg bij de een sneller dan bij de ander. Het kan ook zijn dat de bevruchting wat later is geweest en dat je daardoor nog niet zoveel hcg in je lichaam hebt. In ieder geval veel succes morgen en we wachten geduldig af :rolleyes:

6. Marit36

Marit36 Actief lid

21 aug 2006
    262
    0
    0
    hoi zorra, op naar morgen, wie weet
    groetjes,
    Marit

7. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ik zie toch ook echt een 2de streepje,
    ik ga je toch langzaam aan voorzichtig feleciteren hoor

misschien heeft de HA wel een test gebruikt waarin je HCG hoger moet zijn...

8. Marit36

Marit36 Actief lid

21 aug 2006
    262
    0
    0
    die mening deel ik ook met je hoor, maargoed, ik denk dan altijd dat de dokter het wel beter zal weten.. :( zijn spulletjes en testjes zijn beter()
    ik hoop het toch eg zodat ik zw. ben..dan ga ik gewoon lekker nog een keer flink uit mn dak..lol
    dank je voor je berichtje, jullie zijn super!!!
    liefs,
    Marit

9. sjaak

sjaak Actief lid

10 apr 2006
    154
    0
    0
    rotterdam
    Ik zie ook een (licht) 2e streepje! Dus alvast voorzichtig gefeliciteerd en Succes met testen morgen...

10. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    wat ontzettend balen zeg!!!!!!!!! pff nou ik hoop dat iedereen hier gelijk heeft en dat hij gewoon een minder gevoelige test heeft gebruikt... en dat jij een mega vette streep binnenkort ziet.. (moet je die maar als bewijs meenemen!!)

Heel veel sterkte!!

11. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
  12. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    vergeet ik je nog te feliciteren zeg!

Van harte meiske!

13. angelinaatje

angelinaatje Actief lid

4 sep 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou dat vriendinnetje ben ik dus....

ik begrijp helemaal hoe je je voelt. Ik heb dus in totaal 6 positieve testen gehad (zelf thuis gedaan, inclusief 2 digitale van clearblue) en 1 negatieve test in het ziekenhuis. Ik moet zelf donderdag naar de gyn. dus dan zal ik meer horen...

Heel veel succes ermee en ik hoop dat je binnekort meer duidelijkheid hebt!!

14. Marit36

Marit36 Actief lid

21 aug 2006
    262
    0
    0
    THNX :)

15. Marit36

Marit36 Actief lid

21 aug 2006
    262
    0
    0

jemig zeg!!
    ook jij heel veel geluk donderdag dan..ikhoop dat het goed uitpakt voor je,
    liefs,
    Marit

16. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    mijn zus werkt in een dokterspraktijk. Bij hun in de praktijk gebruiken ze de goedkope strips die jij en ik ook kunnen kopen.

Spannend hoor !! Nou we horen het morgen wel van je !!

17. Marit36

Marit36 Actief lid

21 aug 2006
    262
    0
    0
    thanks linda :)

18. essiee

essiee Actief lid

28 aug 2006
    320
    0
    0
    Gelderland
    Hoi,

Ik zie het 2e streepje ook! Dus ik hoop voor je dat de test morgen duidelijker is en dat je zekerheid krijgt.

Hoor het morgen wel (toch?)

liefs essiee

19. Marit36

Marit36 Actief lid

21 aug 2006
    262
    0
    0
    EGGIE WEL!!!! :D

Liefs Marit

20. Niet meer actief

Ik had net zo'n licht streepje bij dezelfde test... paar dagen later was ie al stukken duidelijker! ik hoop voor je dat het echt raak is!!

Deel Deze Pagina