Roze/rood verlies, 11 weken.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door charity2010, 20 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Gisteren een prachtige echo gehad met een mooi, beweeglijk kindje. Ook de metingen pasten perfect bij mijn termijn. Alles zag er goed uit en volgens zowel de echoscopiste als de vk mocht ik er nu wel in gaan geloven dat het écht goed komt. Tuurlijk heb je nooit geen 100% garantie, maar met 2 van zulke goede echo's, is de kans dat het nog fout gaat wel drastisch afgenomen.

Eindelijk durfden we nu ook echt te genieten en hebben we er zelf ook flink vertrouwen in. Zo langzamerhand vertellen we het dan ook aan onze familie en vrienden.

Nu zit de schrik er weer flink in en zakt de hoop langzaam maar zeker in mijn schoenen. Vanmiddag bij het plassen had ik wat roze afscheiding.
    Natuurlijk schrok ik, maar het hoeft niks te betekenen, het is immers niet rood. We hebben geen seks gehad, dus daar kan het niet aan liggen.
    Een uurtje later bij de 2e keer plassen, had ik een sliert rood bij het afvegen. Toen begon ik dus wel te paniekeren.

Inmiddels niets meer gezien en ik heb ook geen buikkrampen e.d maar mijn 2e miskraam begon precies zo, dus ik ben alles behalve gerust. Ook het feit dat ik geen buikpijn hebt zegt voor mij dus niets en dat het rood/roze nog niet meer is geworden, is ook niet geruststellend. Dat zette vorige keer ook pas de volgende dag door.

Ik weet niet meer waar ik het zoeken moet :(. Heb er wel een goed gevoel over maar ben zo ontzettend bang! Weet dat het een kwestie van afwachten is, maar wou het even van me afschrijven. Heb dit topic bewust niet in het miskramen topic geplaatst, omdat ik hoop dat hij daar niet thuis hoort.

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    wat een vreselijke onzekerheid zeg :( bel je morgen wel gelijk de verloskundige? hoop voor je idd dat alles gewoon goed zit.

3. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Ja ik ga haar morgen gelijk bellen! Ik hoop ook zo dat alles goed blijft gaan, zou echt niet weten wat te doen als we nog eens door die hel moeten, pfff

4. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    begrijp het ja :( heel veel sterkte en zal voor jullie duimen!

5. Milan2009

Milan2009 Actief lid

3 nov 2011
    495
    0
    0
    Sterkte meis met de onzekerheid.. Ben nu bijna 16 weken zwanger en verlies al heel me zwangerschap rood en dan weer bruin bloed rn me kindje is heerlijk druk.. Laatst met 14 weken had ik een hele erge bloeding. ( het was zo etg dat het langs me benen liep) maar gelukkig ging alles goed met me kindje.. Dus bloed hoef niks te betekenen meis! En anders bel je gewoon je vk om naar je kindje weer te kijken ;)

6. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Oh bha, dus jij zit ook telkens is spanning en onzekerheid! Fijn dat je kindje er iig niet onder lijdt en nog heerlijk en gezond bij je is.

Ik ga morgen zeker bellen, maar denk niet dat ik een extra echo krijg :(

7. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    pff meid balen deze situatie! Morgen de verlos/gyn bellen en vragen om een echo. Hopelijk hoort het erbij en is er niks aan de hand.

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Gewoon bellen en toch om die echo, of op z'n minst even hartje luisteren met de doptone, vragen hoor! Met jouw voorgeschiedenis mag dat toch gewoon wel en dan zeker op deze termijn...
    Ik duim voor je!

9. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Meid echt bellen voor een echo.

Helaas weet ik precies hoe je je voelt. In oktober een mk gehad. En nu met 11w1d een goede echo. Met 12w4 een bloeding (echt veel, lag een plas bloed in bed) gelijk naar het ziekenhuis..kindje doet het goed, verlies geen vruchtwater,bmm dicht...
    Gisternacht weer bloed, bij het naar de wc gaan. Weer naar het ziekenhuis, kindje doet het goed..

Vriendin van me had het ook en is nu bijna 39 weken zwanger. Het kan nog goed gaan meis, ik ben al veeeel meer bloed kwijt en kindje zit nu nog stevig vast gelukkig..

Sterkte!

10. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Ik zou gewoon nu de vk bellen. En ik eeet niet heb je een inwendige echo ghad dan kan het ook daar van zijn.

Xxx joyce

11. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    :( pff Nou mooi klote zo, kan je wel zeggen hoeft niks te betekenen maarja je hebt het helaas al vaker meegemaakt!
    Morgen gelijk bellen, hopenlijk is het niks!

12. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Ik heb gelukkig geen bloed meer verloren sinds gister, maar ga zo zeker even de vk bellen! Pfff :(

Heb geen inwendige echo gehad, dus dat kan het niet zijn indd..

13. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Nou heb gebeld, moest het even goed in de gaten houden en gelijk terug bellen als het meer word en weer terug komt, ook als ik buikpijn krijg want dan krijg ik een echo. Maar ze was erg positief en moest proberen om me geen zorgen te maken.

14. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Nou ik zou gewoon zeggen dat ik buikpijn had. Toch idioot dat ze niet even een echo maken!

15. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Ja achteraf dacht ik ook dat ik dat beter wel had kunnen zeggen

16. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    dan bel je nu en zeg je ik heb buikpijn kan ik komen al is het maar voor je eigen gemoed rust

17. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik ben het niet hellemaal met jullie eens , liegen dat je buikpijn hebt om zo maar een echo af te dwingen vind ik erg niet hellemaal eerlijk!
    en daarbij wat nou als je dan een goede echo krijgt en ze toch willen gaan onderzoeken waar die buikpijn vandaan komt ??
    snap wel dat je gerust gesteld wilt worden en vind ook dat de vk je hier in te gemoed moet komen

wat je wel kan doen is gewoon nog is bellen en zegen dat je echt zorgen maakt , en dat je toch graag nog even een echo krijgt om te kijken of het goed is , of dat ze even kan luisteren of het hartje nog klopt !

mijn vk komt zelfs s avond voor een paar drupjes bloed om je het hartje te laten horen !

ik hoop dat je met eerlijkheid het voor me kaar krijgt om je zorgen weg te laten nemen !

18. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Als je die echo wilt dan zou ik er gewoon specifiek om vragen en dan gewoon in rekening laten brengen. Dat kost je tussen de 30 en 40 euro maar heb jij wel zekerheid! En anders idd langskomen om even het hartje te luisteren.

Ik begrijp je onrust meid en ik had er echt op gestaan dat ik een echo kreeg. Ze kunnen dan ook zien of er nog meer bloed in je bm zit en of dat er ook nog uitkomt. Heb dat vaker gehoord en dan was er niets met het kindje aan de hand verder. Al die stress is ook niet goed voor je!

19. kipjetok

kipjetok Bekend lid

21 jul 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je misschien een vaginale echo gehad want dan kan het roze/rood bloedverlies heel makkelijk daarvan zijn. Maar ja, het enige wat je echt gerust zou stellen is een echo met een kloppend hartje. Dus terugbellen en zeggen dat je een echo wilt en anders brengen ze hem maar in rekening. Achteraf denk je namelijk altijd...'had ik maar op mijn strepen gestaan'.

20. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Nee dus

Deel Deze Pagina