Hier is de misselijkheid inderdaad begonnen. met 6,5 week. Ik kan gelukkig wel zeggen dat het lang niet zo erg is als bij de eerste zwschap en daar ben ik super blij mee, ik hoop dat het zo blijft!
Bij mijn eerste van week 6 tot week 18 de hele dag misselijk en af en toe spugen. Bij de tweede van week 8 tot 10 misselijk en 1 keer gespuugd. En nu soms nog dat ik uit het niets moet kokken op een lege maag, maar verder nergens last van. Dus het kan ook echt meevallen
Bij de eerste (meisje) ontzettend ziek geweest.. Lag bij 6 weken al in het zh.. Duurde tot zo n 12 weken.. Nu zwanger van een zoon en eigenlijk maar.heel weinig misselijk geweest.. Ik had ook gedacht nou er gaat nog wel wat komen.. Maar gelukkig niet!!
Bij de eerste vanaf week 5 tot week 12 misselijk geweest, maar alleen 's ochtends. Bij de tweede vanaf week 5 tot ook ongeveer week 12 misselijk geweest, ook alleen 's ochtends, en nu bij de 3e ben ik misselijk geweest vanaf week 5 tot week 14 ofzo, en echt de hele dag door. Dus ja, hier bij alle 3 misselijk.
ik had al gereageerd maar ik ben bij deze zwangerschap (3e zwangerschap, 2e kindje) een stuk korter misselijk geweest. Bij mijn dochter t/m week 14 en nu was ik er vorige week (dus 9+nogwat) er eigenlijk al vanaf. Nu is het nog heel licht maar nauwelijks meer misselijkheid te noemen.
Eerste zwangerschap: veeel meer misselijk en overgeven. Tot week 30 toen overgegeven en daarna plots over. Nu tot twaalf weken zo af en toe, wel veel misselijk en opbeuren. Tussen week 12 en 18 opeens toename misselijkheid en overgeven. Nu sinds 18 weken niet meer
bij de eerste (dochter) van week 6 tot 15 overgegeven 's ochtends de 2de (zoon) van week 6 tot 20 overgegeven 's ochtends nu niet overgegeven maar wel de hele dag weeïg geweest tot week 13 een vriendin had de eerste 2 keer maar 1keer overgegeven en de 3de keer heeel vaak.
Bij de eerste ook erg misselijk geweest de eerste weken. Ongeveer tot 14 weken veel overgegeven. Bij de 2e veel minder misselijk geweest en ook korter. en maar een aantal keer overgegeven. Maar had ook wel het idee dat ik er nu meer mee om wist te gaan, zoals goed eten en eten als voordat je misselijk wordt. Dat scheelde wel.
Bij de eerste was ik nog maar net een week misselijk, maar nu bij de tweede ben ik al wat weekjes misselijk (3-4 weken). Gelukkig word het nu al wat minder...