Zo onzeker!

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door lotte41, 13 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lotte41

lotte41 Lid

23 jun 2009
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik ben vandaag 9wk+4 dagen zwanger. Heb al twee echo's gehad bij 6wk+5 dagen en 8wk+3 dagen. Dit omdat ik bij een fertiliteitskliniek liep, vandaar de 2 vroege echo's. De twee echo's zagen er goed uit. Beide keren hebben we gelukkig het hartje zien kloppen.
    Nu maak ik me toch nog weer zorgen. ik heb ergens gelezen dat de meeste miskramen ontstaan rond de 10e/11e week. klopt dit? Ik dacht juist dat de kans op een miskraam afneemt, als je het hartje ziet kloppen? Is er nu misschien meer risico omdat de placenta het overneemt?
    Ik hoop dat jullie mijn zorgen weer even kunnen wegnemen.
    Op de tweede echo zie ik trouwens een soort rondje om het kindje te zien. echt een ballonvormig lijntje zeg maar. Wat is dit?
    Liefs Lotte

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi lotte,

De beruchte miskraam periode loopt tot 12 wkn. Maar het is waar wat je schrijft als je twee keer zo mooi een kloppend hartje hebt gezien is de kans klein dat het nog misgaat! vertrouw op je lichaam!
    Het ballonnetje wat je zag is de vruchtzak. Bijzonder he!

Imke

3. lotte41

lotte41 Lid

23 jun 2009
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Imke,

Dank je wel! Je hebt gelijk, ik moet op mijn lichaan vertrouwen. Bedankt voor je reactie. Erg fijn dat jullie dit doen. Het is ook zo'n groet gebeurtenis in een vrouwenleven! Dank je wel!
    Liefs Lotte

Deel Deze Pagina