Hoi allemaal, Ik had even een klein vraagje. Ik ben nu met ovutesten bezig en had volgens mij afgelopen donderdag een posi ovutest. Ik zelf twijfelde nog een beetje maar mijn man vond het streepje toch echt even dik gekleurd. Het merk was van midstream. Ik heb de 2 dagen daarna ook nog getest met midstream en toen werdt het streepje weer lichter. Nu heb ik een minuut daarna (toen ik dus posi teste met die van midstream) ook nog met een onbekend merk getest (daar moet je met een pipetje 3 druppels urine in een rondje laten vallen) en die was negatief. Tot heden toe heb ik daar nog geen posi ovutest van gehad. Nu was mijn vraag hoe dat kan? Bij de ene ovutest dus wel een posi resultaat en bij de andere niet. Ik heb wel het idee dat ik in mijn vruchtbare dagen heb gezeten want ik had al last van wat dikkere draaderige afscheiding (die ik overigens nu nog steeds heb?) Wie heeft hier antwoord op en weet of ik nu uit moet gaan van die posi ovutest. We hebben overigens toch wel om de dag geklust. Groetjes Bianca (MamavanJordy)
Ik heb het ook wel eens als ik verschillende testen gebruik. Ik gebruik nu dus alleen maar testen van de site omdat ik die het beste vind, helaas zijn die ook weer veranderd en lijken het nu testen van Matcare (die waren ook wel redelijk bij mij, behlave de maand dat ik zwanger werd waren ze niet helemaal posi geworden, maar dus toch wel zwanger), de vorige van de site waren nog gevoeliger op een of andere manier bij mij. Zou dus uitgaan van de posi test!
Ik denk dat de gevoeligheid per merk verschillend is. Het is sowieso zo dat de digitale testen een veel hoger hormoongehalte nodig hebben om uit te slaan. ik was altijd erg te spreken over de ovu-testen van clear blue.
De gevoeligheid van beide testen zijn hetzelfde 40 mu/l. En het zijn geen digitale. Cb vond ik ook wel fijn, alleen zijn die zo duur. Groetjes Bianca (MamavanJordy)