Hoi Dames, Ben echt helemaal blij Ik wil niemand hier tegen de schenen schoppen, dus bijdeze sorry. Maar ik ben sinds vanmiddag even helemaal blij! Uitslagen van bloedonderzoek en zaadonderzoek waren binnen. Bij hubbie is alles perfect, zwemmers oke En bij mij was op het moment van prikken ook alles in orde. Ook chlamydia is negatief. Nou heb ik laten prikken op dag 6 van cyclus en daar zit volgens mij niet mijn probleem maar toch, wel even heel fijn om allemaal te horen. Ik mag 18 okt voor de eerste keer naar de Gyn. Groetjes Monique
Hoi Monique, Gelukkig is de uitslag positief. Nu op naar een zwangerschap! Tuurlijk schop je niemand tegen de schenen, beetje positief nieuws kan geen kwaad toch. Liefs, Elvira
Wat een rust kan zo'n uitslag brengen zeg. Ik weet wel dat we er nog niet zijn. Maar ben zo gelukkig dat de zwemmers van hubbie oke zijn, anders kom je toch meteen in het zwaarste traject uit. Mijn probleem zit echt in het laatste stuk, is nou alleen maar bevestigd. Bloedprikken was op dag 6 in cyclus. Volgens mij hoort er dan ook geen progersteron te zijn, dus dat kan je dan ook niet testen. Vol goede moed gaan we de 18e naar de gyn, maar stiekum van het weekend nog even proberen om te zorgen dat we haar moeten afbellen Voor alle andere meiden die op uitslagen zitten te wachten, ik duim ook voor jullie. Groetjes Monique
Monique: ik had het ook al in een ander topic gezet. fantastisch dat goede nieuws. Valt er een rotsblok van je schouders nietwaar? Veel succes met het maken van een beebje a.s. weekend. En anders.....ik wacht met spanning op de 18e.