nou ik ben de 29 ste naar het zkh geweest en ze zagen nog niks maar ze zag wel wat buiten de baarmoeder dus toen moest ik gaan bloedprikken om te kijken na me hsg en die was nog maar 400 dus toen zegt ze ik denk dat je net 4 weken zwanger bent en we gewoon niks kunnen zien want als me hsg 2000 of 3000 was geweest dan had ze zich zorgen gaan maken nou bellen ze me morgen om een afspraak voor volgende week dus ik hoop zo dat er volgende week wat in me baarmoeder zit maar daar gaan me dan maar vanuit de gyn was ook best wel positief nadat ze me hsg binnen had dus ze zei nog maak je maar geen zorgen dus hoop het zo ik ben ook nog maar kort zwanger want de 8ste deze maand heb ik me eisprong gehad en ongeveer de 14 15 is het ingenesteld want vanaf toen had ik bruin verlies maar voor de rest geen bloed dus als je van de 15e uit gaat en dan 2 weken later zit ik precies op de 29 ste en hun tellen er altijd 2 weken bij is 4 weken en het klopt ook precies met me hsg dus ik blijf hopen heb ook een goed gevoel toen ik miskramen kreeg voelde ik dat dan voelde ik me niet meer zwanger enzo dus we gaan er gewoon van uit dat het goed gaat heeft iemand dit ook meegemaakt ? liefs samantha
Pfff, ik vind je verhaal moeilijk te volgen. Zou je af en toe een punt en een komma kunnen zetten? Over 2 weken zou je in wezen al een beter beeld moeten hebben op een echo, dan zal er waarschijnlijk een hartje kloppen wat ook te zien is. Tot die tijd blijft het spannend, maar als je HCG overeenkomt met je verwachte zwangerschapsduur, is dat ook al een geruststelling. Groetjes van Kiki
sorry was zo aan het schrijven haha. zal er voortaan op letten ik vind het ook wel een geruststelling dat me hsg precies goed is, alleen dat plekje buiten de baarmoeder vond ik raar het zit dan toch in je achterhoofd. maar dat plekje was al wel wat grooter dus dat zou dan nooit bij 4 weken passen maar toch. we gaan volgende week gewoon weer kijken. en dan maar hopen dat er wat in me baarmoeder zit. heb voorderest niks geen pijn in me buik alleen de normaale steekjes wat er bij hoort, ook geen schouderpijn of wat dan ook . voel me gewoon helemaal goed.
7Samantha7 sorry wil 1 ding wel eens weten waarom zouden ze zig zorgen moeten maken als je in week 4 zit en je hcg 2000 of 3000 is ? want ik heb op 4 weken en 2 dagen geprikt de hcg en ik zat op 1827 kan niet buiden op een BBZ want ide hbe ik 13 febrauri al gehad en geopereerd toen zat ik op hcg van 320 op 6 weken. dus ben wel eens benieuwd wat je er mee bedoel waarom ze zig dan wel zo zorgen maken bij zo hoge waarde ben al 2 keer zwanger geweest en heb hier dus nog nooit van gehoord je hcg moet in week 4 tussen de 10 en 2600 zitten vind ik overal op internet
Bengeltje86: als hcg boven de 2000 is "moet" er iets te zien zijn van een vruchtzakje etc. in de baarmoeder. Als hcg onder de 2000 hoeft er nog niet persé iets te zien te zijn in de baarmoeder. Ik ben zelf 2 keer zwanger geweest en met 6 wkn echo gehad en er was niets te zien op de echo. Laatste keer was hcg 1700. Er was niets te zien op de echo, maar dat was theoretisch dus mogelijk aangezien ik nog onder die 2000 zat. De gyn zei ook dat als ik een hcg had van 2000 of meer en er was NIETS te zien in de baarmoeder ik een kijkoperatie zou krijgen. Hopelijk is het een beetje duidelijk. samantha: bij mij is het dus 2 keer verkeerd afgelopen, maar onthoudt maar dat het vaker goed gaat dan fout. Hou ons op de hoogte als je wilt. gr vruchtje
oke dat is heel duidelijk ik snapte er al nix van ik heb een kijk peratie gehad omdat ik dus een BBZ had wat we al wisten maar we hadden gedacht dat de hcg die woensdag morgen de 13 februari gezakt was maar niet dus moest gelijk binnen half uur in ziekehuis zijn en bed wa sook al gereserveerd had dus geen keus bij mij zat het aan de buitenkant van me eileider vast. maar goed nu begrijp ik je bij mij is dus in november 2007 mis gegaan en 13 februari nu weer zwanger en 7 mei echo we hopen dat het nu wel goed gaat allemaal
Bengeltje: wat verschrikkelijk dat je dat hebt moeten meemaken meid. Bij mij is het beide keren met een sisser afgelopen, maar bij mij is het ook nooit 100% bevestigt of het nu wel of niet buiten de baarmoeder zat. Kan dus ook dat het bij mij gewoon heel vroeg stadium fout is gegaan. Ik wens je veel succes met de echo 7 mei en ga zeker voor je duimen op een goede echo. liefs vruchtje
hallo allemaal. ik moet 8 mei weer naar het zkh voor controle, spannend! Voel me nog steeds helemaal goed gister schok ik wel ff ik had een klein beetje bruine afscheiding maar is alweer weg. dit had ik trouwens ook voor ik wist dat ik zwanger was. maar heb gister ff testje nog gedaan (heb er nog maar 5 haha ) maar hij was nou helemaal goed super dikke lijn ! heb nog steeds geen buikpijn of wat dan ook, ben wel misselijk nu elke x maar dat maakt me niks uit! dat steld me ook wel weer gerust. Maar als ik bij de gyn ben geweest horen jullie van me. Liefs Samantha
ik denk dat het foute boel is ben net heel erg gaan bloede helder rood. mag zometeen om 2 uur komen in het zkh. me 4de mk is dit dan al bah maar ik hou jullie op de hoogte liefs samantha
He shit, dat is echt niet het nieuws waarop ik had gehoopt... Ik hoop dat ze straks alsnog goed nieuws hebben meis, wonderen zijn de wereld nog niet uit. Laat je het ons weten?
nou ik ben geweest en nog niet echt was wijzer geworden moet vrijdag weer terug komen me hcg waarde was wel omhoog gegaan en er zat dit x wel 2 plekies in me baarmoeder 1 waarvan ze zelf wel dacht dat dat een zwangerscahp is maar of het goed gatt weten ze niet liefs samantha
Het is ook nog erg vroeg he. Het hartje klopt nog niet in dit stadium. Het is wel een goed teken dat je hcg omhoog is gegaan, maar die onzekerheid pfff.
Jeetje meid erg zeg die onderzekerheid. Maar ik ga keihard voor je duimen dat het goed mag gaan. Laat je het vrijdag even weten? gr vruchtje
Hoi Samantha, Hoop dat het allemaal goed gaat komen, heb zelf de eerste weken twee keer een bloeding gehad en ook bij mij zat er een plekje buiten de baarmoeder. Dit was bij mij waarschijnlijk de reden van de bloedingen, na tweede bloeding was het plekje weg en ben nu nog steeds hartstikke zwanger. Hoop dat het voor jou ook zo mag gaan. Liefs Sil
hey dolfijntje had je echt erge bloedingen dan want ik bloed nog steeds. het is helder rood bloed en afentoe wel wat stolseltjes er tussen. ik denk zelf dat het niet meer goed komt maar we zullen het zien vrijdag. liefs samantha
ik heb een miskraam weer ik ben nou nog steeds aan het vloeien het is nohg niet alleemaal er uit moet dinsdag weer terug en als alles weg is en als me zwangerschaps hormoon weg is gaan ze me eindelijk veder onderzoeken liefs samantha