hey, ik krijg maandag 19 mei een curretage omdat ik steeds tussentijdse bloedingen heb. Dus niet omdat er een miskraam is, hé! Het zal gebeuren onder plaatselijke verdoving. Ik ben echt bang over hoe het zal zijn. Heeft er iemand dit al eens moeten laten doen? Hoe voelde dat en hoe ging alles in zijn werk? Ik wil goed weten wat er gaat gebeuren zodat ik mij een beetje kan voorbereiden. Daarna mogen we terug proberen voor een 2de kindje. Dat was ook de reden waarom ik bij de gyne ging. Na een keizersnede ga je beter eerst op controle voor je terug begint te klussen, bij ons moesten we ook gaan omdat het de eerste keer lang geduurd heeft eer we zwanger waren. Daarom nu directe opvolging. Hopelijk kan iemand hier mij helpen. Groetjes
Hoi Bianca, Ik kan je helaas geen antwoord geven op je vraag. Ik heb een curretage onder volledige narcose gehad en er dus verder niet veel van meegekregen. Ik wil je wel heel veel succes wensen en hopelijk laat een brusje dan niet lang op zich wachten.
Ik zou ook liever een volledige narcose hebben maar mijn gyne is daar niet voor. Was het bij jou na een miskraam? Bij mij is het een gewone kuising van de baarmoeder, hé! Hopelijk dan snel een kleintje ja, maar alles komt wanneer het voorbestemd is, hé!
Als het gewoon is om je baarmoeder schoon te maken, dan zou ik niet onder narcose gaan. Het is zo 'gepiept'. Ik ging helemaal onder zeil omdat mijn kindje nog leefde en ik het niet aankon om daar bij wakker te zijn. Dus zijn we samen gaan slapen en ben ik alleen weer wakker geworden. Lichamelijk valt het erg mee, maar geestelijk vond en vind ik het erg zwaar. Maar jij verliest er niets mee, dus ik zou me er niet al te druk om maken, lichamelijk is het echt té simpel en voel je er niets van.